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Despite the call for pluralism in IS research there is a lack of multi-method research published ininformation systems journals. While many researchers might find the idea of using multiple methodsattractive, there are barriers that prevent them from employing this approach in practice. In this...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009354092
The number of companies operating globally is constantly increasing. In order for these companies tooperate globally, they require a global view of processes and their implementation in globalenterprise resource planning (ERP) systems. These ERP systems allow to integrate an...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009360664
Vorliegendes Arbeitspapier beschäftigt sich mit dem Konstrukt der Kundenzufriedenheit und seine Wirkung auf den …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840563
Vorliegendes Arbeitspapier erörtert und begründet drei Thesen:1. Marketingplanung und -controlling nutzen das Potential von Kennzahlen und Kennzahlensystemen bisher nicht ausreichend.2. Die vorhandenen betriebswirtschaftlichen Kennzahlensysteme sind nur teilweise geeignet, die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840564
Die Ausgestaltung eines leistungsfähigen Beschwerdemanagement ist in den letzten Jahrenzum Gegenstand einer intensiver Diskussion in der Marketingwissenschaft avanciert, undauch die Unternehmenspraxis hat sich dem Thema Kundenbeschwerden angenommen. DieBeschwerdezufriedenheit als zentrale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840926
In this report, BCG reveals the critical challenge online retailers face in trying to meet these ever increasing expectations and demonstrates how satisfying the consumer at each stage of the purchasing process can have a combined effect large enough to push the best online retailers into the black.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005845360
Zahlungsbereitschaffen der Abnehmer und höhere Kundenzufriedenheit... …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005846336
Unzufriedenheit von Kunden wird vielfach von Unternehmen nicht erkannt. Studien belegen, dass nur jeder dritte unzufriedene Kunde sich beschwert. Ein aktives Beschwerdemanagement bietet dem Unternehmen die Chance, in einem positiven Dialog aus unzufriedenen Kunden loyale Kunden zu machen....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005846420
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005846956
measurement of patient satisfaction are presented. Most of the instruments lack a theoretical basis. Therefore stress theories are …
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