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unternommen werden, ein Bild zu zeichnen von den so wichtigen Grundelementen Kultur, Unternehmen und Unternehmenskultur. Nach …Corporate Culture is an interdisciplinary term. On the one hand it is used within organizational research as well as in … national character of corporate culture. The question arises whether an objective national character or if national specifics …
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angewendet, da kein kulturadjustiertes Unternehmensbewertungstool vorliegt, welches einen ökonomischen Wert ermittelt. Kultur und … mit den gleichen Verfahren bewertet werden. Weder in Theorie noch Praxis wird eine Kulturadjustierung der …In China business appraisals do not take the developing capital market and culture differences into consideration. This …
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Die Arbeit leistet einen Beitrag zur interdisziplin?ren, l?nder?bergreifenden Forschung im Bereich der Wirtschaftsinformatik, mit Fokus auf internationale Projekte zur Einf?hrung von ERP-Systemen. Untersuchungen ergeben, dass l?nderspezifische Aspekte (insbesondere soziale, gesetzliche und...
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Verkaufsorientierung f?hrt. Neuerungen werden nur sehr selektiv mit dem Ziel einer Abrundung oder Absicherung der eigenen Kultur ?bernommen … Schumpeter and the development theory of R?pke which itself is based on Schumpeter's logic. The empirical data were collected … culture. There is rather a consumptive tendency concerning the ability to defer need gratification. Authoritarianism as well …
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der Kultur des Mitarbeiters, genutzt werden.Die entwickelten Kontingenzmodelle der kulturbewussten Mitarbeiterf … German executives independent from the place of the leadership situation and the culture of the employee.The contingency …
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, retention, organization, people, incentives, culture, and systems. Findings – This paper concludes that in order to better serve …
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, culture- specificvalues result in specific consumer behaviour.The aim of our paper is to combine research about buying motives … (generally speaking,consumers' personal values) and about culture- specific consumption patterns.Knowledge of these cohesions is … marketing strategies, which should incorporate culture- specific productcognition.The following aspects of this issue will be …
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Purpose: Businesses cannot rely on their customers to always do the right thing. To help researchers and service providers better understand the dark (and light) side of customer behavior, this study aims to aggregate and investigate perceptions of consumer ethics from young consumers on five...
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