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ziehen. Artikel 2 untersucht den Zusammenhang von Kundenzufriedenheit und Loyalität. Artikel 3 analysiert …
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Mit der Arbeit wird der Versuch unternommen, den Zusammenhängen von Biographie- und individuellen Lernprozessen nachzugehen. Dies erfolgt am Beispiel von acht ostdeutschen ExistenzgründerInnen, die sich nach der Wende in den neuen Bundesländern im Lebensmitteleinzelhandel selbständig gemacht...
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The tenets of relationship marketing are useful in understanding the success of a service provider. Based on a sample of 221 firms in Singapore that use ocean freight shipping services, examines service recovery issues related to satisfaction. It was found that service recovery methods such as...
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Full-text of this article is not available in this e-prints service. This article was originally published in Marketing Intelligence & Planning, published by and copyright Emerald.
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Purpose: The purpose of this paper is to investigate the satisfaction consequences in repurchase situations. Design/methodology/approach: Online travel services are chosen because customers in these types of services had direct contact with firms. A conceptual model of CS-RPI link is developed...
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Full-text of this article is not available in this e-prints serivce. This article was originally published following peer-review in the International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing, published by and copyright John Wiley & Sons Ltd.
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. zwischen KMU und öffentlicher Verwaltung zu vermitteln, transparent darzustellen und damit letztlich Kundenzufriedenheit und …
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Der Beitrag analysiert den Einfluss der Kundenzufriedenheit auf den ökonomischen Erfolg im Naturkostfachhandel. Auf … die Kundenzufriedenheit ein relevanter Erfolgsfaktor für den Lebensmittelfachhandel ist. In Erweiterung der in der … die Kundenzufriedenheit herausgearbeitet werden. Die Qualität der Ware und die Personalkompetenz stehen hier im …
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