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Kunden sind für Unternehmen die Quelle des Erfolgs. Sie tragen dazu bei, ob und in welchem Ausmaß ein Unternehmen erfolgreich ist. Die Frage ist, wie man die Kundenbeziehungen aus Unternehmersicht am besten beurteilen kann. Dazu werden in dieser Arbeit Ansätze der Unternehmensbewertung auf...
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, results, service quality, and customer satisfaction. Another advantage is an improved internal management because of key …
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Unternehmensplanung im Mittelpunkt des Gründungs- und Wachstumsprozesses. Sie ermöglicht die Integration der spezifischen Eigenschaften … Unternehmens darzustellen ist. Diese dynamische Anpassung der Unternehmensplanung auf die Marktänderungen zur richtigen Zeit … with its assistance. The „balanced score card“as a strategic management system eliminates the disadvantages of the …
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/ SCM), 'PM erleben' (Projektmanagement) und 'Process Factory' (Prozess-Management). Auch die Erkenntnisse aus dieser BPS 2 …
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aspects of strategic management, calling for a more practice-oriented research intended to help managers in practice.The first …
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We consider a firm that designs a new product and wishes to bring it to market, but does not have ownership or control over all of the resources required to make that happen. The firm must select and contract with one of several possible tier 1 suppliers for necessary inputs, who do the same...
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My dissertation contains three studies centering on the question: how to motivate people to share high quality information on online information aggregation systems, also known as social computing systems? I take a social scientific approach to identify the strategic behavior of individuals in...
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