Showing 1 - 9 of 9
Ziel dieser Arbeit ist es, die Wirkung des Multiple-Brand-Endorsement zu analysieren und zu schauen, ob es Wechselwirkungen und Probleme gibt, mit denen sich die Werbewirtschaft befassen muss, und ob diese lösbar sind. Gleichzeitig gibt diese Arbeit einen Überblick über das breite...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434327
Bei Zigaretten handelt es sich unter Marketinggesichtspunkten um höchst faszinierende Produkte. Ihre einzige Möglichkeit sich von den Konkurrenzmarken zu unterscheiden und abzuheben ist durch das Marketinginstrument der Kommunikation gegeben. Anhand einer Gegenüberstellung und Analyse der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434347
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434319
This thesis explores the proposition that growth and development in the screen and creative industries is not confined to the major capital cities. Lifestyle considerations, combined with advances in digital technology, convergence and greater access to broadband are altering requirements for...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009437878
traced through China’s film, music and fashion industries. The book argues that social network markets, consumer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009438197
Schlüsselbranchen: die drei Branchen mit dem größten Marktvolumen: Film, Musik und Games, die neben dem Buchmarkt älteste Branche …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009467145
. Strategies, benefits returned and lost costs, that is, sacrifices that are made in the process of producing a film or digital …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009457635
Australian screen policy with particular reference to: 1) the "10BA" tax incentive of the 1980s; 2) the Film Finance Corporation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009481089
impact of online distribution in the film industry, particularly addressing the question of rates of change. Are there …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009483305