Showing 1 - 10 of 146
The focus of this dissertation lies on the brand personality (BP) and the brand relationship concept. They represent … two particularly important measures of brand equity. And more importantly, both concepts still lack a comprehensive … understanding. Hence, this dissertation provides deeper insight in how two manage and measure BP and how to build strong consumer-brand …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009481017
missing. For instance there is not yet a thorough definition of the term brand. This paper therefore tries to holistically … describe what characterizes the 'brand' phenomenon. A thorough look into history is crucial for a better understanding of the … brands, which reflects the main traits of the brand character as well als its complex interactions within and with its …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009450179
The object of research – „Rokiškio sūris“ Joint – stock company brands. The task of research – brand management of … Joint – stock company „Rokiškio sūris“ The purpose of research – to prepare a brand management model for Joint – stock … and law aspects; ● to accomplish a theoretical study of brand management; ● to formulate a research methodology of milk …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009478365
Lithuanian language.KEY WORDS: brand, brand name, brand symbol, protection of the brand, brand equity, brand management, brand … management model.Research object – “Malsena” Joint-stock company brand.Research subject – brand management of powdery products ….Research aim – the analysis of theoretical and practical aspects of brand management, to provide of Joint-stock company “Malsena …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009478948
Die vorliegende Arbeit ist aufgrund der Beobachtung von wiederkehrenden Phänomenen in der Markenführungspraxis entstanden. Es konnte beobachtet werden, dass trotz einer vorhandenen strategischen Markenführung, eines Markenperformance Measurement und weiteren Instrumenten umfassende...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009468262
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010353216
Ziel dieser Arbeit ist es, die Wirkung des Multiple-Brand-Endorsement zu analysieren und zu schauen, ob es … fragt diese Arbeit nach der Funktionsweise von Multiple- Brand-Endorsement. Welche Chancen und Risiken gibt es? Welche … Wirkungszusammenhänge beim Multiple-Brand-Endorsement zu verstehen, ist es jedoch unerlässlich, die einzelnen Begrifflichkeiten genauer zu …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434327
Die vorliegende Arbeit nimmt das Problem der konsumentenbasierten Messung von Markenwert zum Ausgangspunkt einer theoretischen und empirischen Analyse verschiedener Messvorschläge. Im Mittelpunkt der Betrachtung steht der Zusammenhang zwischen geäußerten bzw. beobachteten Präferenzen und der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009480940
). This paper presents branding insights and findings from a content analysis of ten highly successful toy story brand … heavily on developing a highly distinctive and likable brand personality that clearly narrates strongly supporting brand …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009438053