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Introduction: The importance of brands and the competition between private and national brands in different food categories increased in recent years. According to literature, except for packaging and price, there is virtually no difference between the contents of food products in the majority...
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This thesis investigates profiling and differentiating customers through the use of statistical data mining techniques. The business application of our work centres on examining individuals’ seldomly studied yet critical consumption behaviour over an extensive time period within the context of...
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Some of the at home and outdoor meals in the luxury goods category can be grouped into the experience products like the meals with truffle. The truffle consuming behaviour is strongly related to the prestige (hedonist, snobbish, imitator and ostentatious) consuming motivations. We have analysed...
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setting loyals”, “shopping and fashion uninterested” and “confused time/money conserving”. Implications for retailers and …
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The current decade of the 21st century has witnessed the global warming phenomenon caused by massive greenhouse gas (GHG) emissions rooted mainly from unsustainable consumption behaviour. As part of environmentally significant behaviour, the act of acquiring green or environmentally-friendly...
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Diese Magisterarbeit befasst sich mit Marken, die ausschließlich im Internet auftreten (E-Brands) sowie der Markenführung im Internet (E-Branding). Innerhalb dieses Rahmens wird eine Online-Befragung der wichtigsten Internet-Marken in Deutschland sowie eine Datenerhebung unter Internet-Nutzern...
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Die vorliegende Arbeit ist aufgrund der Beobachtung von wiederkehrenden Phänomenen in der Markenführungspraxis entstanden. Es konnte beobachtet werden, dass trotz einer vorhandenen strategischen Markenführung, eines Markenperformance Measurement und weiteren Instrumenten umfassende...
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Privatisierung von Schieneninfrastruktur zusammengefasst. …
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Strukturgleichungsmodell zeigt bei der Hälfte der untersuchten Marken den stärksten Einfluss vom Markenimage auf die PKW-Kaufabsicht. Bei 2 … Marken ist der Einfluss des Herkunftslandes auf die Kaufabsicht im Vergleich zum Markenimage und der Preiswahrnehmung stärker …
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