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Diese Magisterarbeit befasst sich mit Marken, die ausschließlich im Internet auftreten (E-Brands) sowie der Markenführung im Internet (E-Branding). Innerhalb dieses Rahmens wird eine Online-Befragung der wichtigsten Internet-Marken in Deutschland sowie eine Datenerhebung unter Internet-Nutzern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009433650
Die vorliegende Arbeit ist aufgrund der Beobachtung von wiederkehrenden Phänomenen in der Markenführungspraxis entstanden. Es konnte beobachtet werden, dass trotz einer vorhandenen strategischen Markenführung, eines Markenperformance Measurement und weiteren Instrumenten umfassende...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009468262
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010353216
In this thesis we consider how user-generated content that is assembled by different popular Web portals can be exploited for Multilingual Information Retrieval. We define the knowledge that can be derived from such portals as Social Semantics. We present to approaches, Cross-lingual Explicit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434662
Strukturgleichungsmodell zeigt bei der Hälfte der untersuchten Marken den stärksten Einfluss vom Markenimage auf die PKW-Kaufabsicht. Bei 2 … Marken ist der Einfluss des Herkunftslandes auf die Kaufabsicht im Vergleich zum Markenimage und der Preiswahrnehmung stärker …
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This paper evaluates how brand loyalty may affect young status consumers' evaluation of diffusion brands for high/low involvement fashion products. In particular, the positioning strategy of the type of diffusion brand names is investigated in this study. Data were gathered through an...
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In today‟s competitive marketplace, marketing activities are used to influence the buyer‟s perception of a professional services firm and therefore the brand image. To compete, professional services firms could leverage intangible assets such as brand image to improve perceptions, create...
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The title of this study is "The Effect of Competitive Advantage In Marketing Strategy Formulation Of Brand Image In Field Wong Solo Restaurant". Restaurant Wong Solo, Medan is a fast-food restaurant business is located on Jl. Gajah Mada No.. 22 Medan. The purpose of this study was to determine...
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Magistro darbe pirmoje dalyje išanalizuota ir susisteminta informacija prekės ženklo vertės stiprinimo klausimais. Sudarytas apibendrinantis ,,Teorinis prekės ženklo vertės stiprinimo pirkėjų požiūriu modelis“. Antroje dalyje atlikta UAB ,,Eternit Baltic“ prekės ženklo vertės...
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