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The purpose of this dissertation is to demonstrate how individual consumers negotiate in the collective community in order to co-create value. By making use of the concepts of ‘resources’ from the Service Dominant Logic of Marketing and ‘cultural lens’ from Consumer Culture Theory, this...
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Santykinai nauja prekės ženklo bendruomenės koncepcija šiandien tampa vis aktualesnė. Prekės ženklo bendruomenė ne tik įgalina organizacijas perkelti ryšius su vartotojais į naują lygmenį, bet ir veikia kaip efektyvi priemonė vartotojų lojalumui skatinti. Darbe sprendžiama...
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Die vorliegende Bachelorarbeit analysiert, woher die werberelevante Zielgruppe der 14- bis 49-Jährigen stammt, wie sich … Kriterien zu bestimmen, wird diese Zielgruppe hinsichtlich ihrer Demographie, Fernsehnutzung, Werbeakzeptanz, Lebenseinstellung … Schluss, dass die werberelevante Zielgruppe der 14- bis 49-Jährigen aufgrund der hier untersuchten Kriterien zunehmend an …
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Markenführung soll den effektiven Einsatz von Marketingaktivitäten fördern und die Ebenen Konsumentenverhalten bzw. -einstellung …
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Der Konsument sieht sich im zunehmenden Maße mit einer großen Produktvielfalt, einer allgemeinen Homogenisierung der Produkte und einer ständigen Informationsüberflutung konfrontiert. Zur leichteren Orientierung werden aus dem großen Bündel an Produktinformationen, einzelne...
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A vast body of knowledge exists with regards to the attitudes involved in the consumption of luxury brands. The purchase of products for their symbolic and social value rather than for their inherent utility in now widely recognised as a significant determinant of consumer behaviour (Mason...
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This study examines the influence of personality factors and attitudes toward consumers' willingness to knowingly purchase counterfeit luxury brands. Convenience sampling method was employed and a self administered questionnaire was distributed to students in a large Australian university. A...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434812
Abstract - A simple mathematical model describing the diffusion of a new, infrequently purchased product is proposed. Many previous papers have reported that the differing behaviour of "innovators" and "imitators" is fundamental to the diffusion process. However, previous models have failed to...
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