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~subject:"Markenführung"
~subject:"Polen"
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~subject:"Verbraucherverhalten"
~type_genre:"Mehrbändiges Werk"
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Bedarfs- und Marktforschung in...
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Type of publication
All
Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Mehrbändiges Werk
Hochschulschrift
864
Thesis
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Fallstudie
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Conference proceedings
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Bibliography included
93
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Handbuch
48
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Statistik
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Fallstudiensammlung
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Amtsdruckschrift
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Government document
15
Reprint
15
Multi-volume publication
14
Statistics
14
Umfrage
13
Festschrift
9
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Language
All
German
9
English
4
Undetermined
1
Author
All
Beaumont, Jon
1
Boettcher, Erik
1
Bruhn, Manfred
1
Comley, Pete
1
Grocholski, Zbyezek
1
Hogg, Margaret K.
1
Jones, D. G. Brian
1
Kotler, Philip
1
Leuthold, Gisela
1
Quaas, Christiane
1
Sheth, Jagdish N.
1
Stachowiak, Maciej
1
Tadajewski, Mark
1
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less ...
Institution
All
Institut für Demoskopie Allensbach
4
Akademia Ekonomiczna Imienia Oskara Langego we Wrocławiu / Instytut Ekonomii Politycznej
1
Institut für Genossenschaftswesen <Münster (Westf)n> / Ostabteilung
1
Published in...
All
Akademische Abhandlungen zu den Agrarwissenschaften
1
Journal of direct, data and digital marketing practice : the international journal of the Institute of Direct Marketing
1
Legends in marketing
1
SAGE library in business and management
1
SAGE library of marketing
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
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1
AWA '98 : Allensbacher Markt-Analyse 1998, Werbeträger-Analyse 1998
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001399870
Saved in:
2
AWA 2000 : Allensbacher Marktanalyse, Werbeträgeranalyse
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001588950
Saved in:
3
AWA 2001 : Allensbacher Marktanalyse, Werbeträgeranalyse
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001680633
Saved in:
4
AWA '99 : Allensbacher Markt-Analyse 1999, Werbeträger-Analyse 1999
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488005
Saved in:
5
Consumer behavior II : the meaning of consumption
Hogg, Margaret K.
(
contributor
)
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008668443
Saved in:
6
Legends in marketing
Kotler, Philip
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009503416
Saved in:
7
History of marketing thought
Tadajewski, Mark
(
ed.
);
Jones, D. G. Brian
(
ed.
)
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003534832
Saved in:
8
Handbuch Markenführung : Kompendium zum erfolgreichen Markenmanagement ; Strategien, Instrumente, Erfahrungen
Bruhn, Manfred
(
contributor
)
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001748065
Saved in:
9
Die operative
Marktforschung
in der sozialistischen Planwirtschaft und die Nutzung ihrer Ergebnisse für die Produktionsbeeinflussung und Bedarfslenkung : (dargestellt am Beispiel d...
Grocholski, Zbyezek
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000835272
Saved in:
10
Online market research : methods, benefits and issues, part 1
Comley, Pete
;
Beaumont, Jon
- In:
Journal of direct, data and digital marketing practice …
12
(
2010/11
)
4
,
pp. 315-327
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009154953
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