Showing 1 - 10 of 106
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003434858
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003401353
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003629856
In order to forecast major paradigm shifts in any industry, one needs to understand the driving forces of change. This paper focuses on the retail industry and tries to identify decisive factors which shape this industry's future. Based on the findings of Numberger/Rennhak (2005) a set of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521311
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003800529
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003349428
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000634725
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003640767
In einschlägigen Arbeiten zur Unternehmensreputation werden die Übernahme gesell-schaftlicher Verantwortung und das "Nicht nur an den Profit Denken" als Treiber der Re-putation genannt. Gleichwohl fehlen dafür bislang empirische Belege. Unser Ziel war es zu untersuchen, ob die reine Kenntnis...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785767
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003441845