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The Cannes Lions festival is one of the most important international indicators for professionals in the creative communications industry. Throughout the past few years there are a rising number of submissions and award winners coming from emerging and developing countries. This fact is...
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Das Internet hält auch für die Marktforschung eine Vielzahl neuer Möglichkeiten zur Sammlung von Erkenntnissen bereit …
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Daß Hongkong-Unternehmen mittelfristige Strategien haben, die viel mehr beinhalten als Intuitiventscheidungen oder nur die Inanspruchnahme von billigen Arbeitskräften, wird häufig bestritten. Die Ergebnisse einer in Hongkong, Deutschland und den Vereinigten Staaten durchgeführten Befragung...
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A study involving a Global 500 company finds that frontline employees' perceptions of corporate social responsibility (CSR) can contribute to their customer orientation (self-rated) and objective job performance (supervisor-rated) by activating social identification processes. Employees identify...
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Intangible capital is an important factor of production in modern economies that is generally neglected in business cycle analyses. We demonstrate that intangible capital can have a substantial impact on business cycle dynamics, especially if the intangible is complementary with production...
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Institutions matter greatly in the development of competitive advantage. Different institutional strategies to manipulate and shape institutions are discussed in the literature. This paper aims at extending the existing conceptual model of membership strategy. Despite being referenced...
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Sales force management decisions belong to the major issues considered in marketing research. Among others, the alignment of sales territories has been one of the main field of work for years. Recent results have reported a strong impact of the alignment of sales territories on profit, and,...
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Um dem steigenden Wettbewerbsdruck standhalten und den veränderten Kundenwünschen nachkommen zu können, wandeln sich viele Industrieunternehmen vom klassischen Produkt zum umfassenden Lösungsanbieter, d.h. zum Erzeuger und Vermarkter so genannter hybrider Produkte. In diesem Arbeitspapier...
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This paper presents a model of media competition with free entry when media operators are financed both from advertisers and customers. The relation between advertising receipts and sales receipts, which are both complementary and antagonist, is different if media operators impose a price or a...
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Die Krise der Medienindustrie ist im wesentlichen eine Krise des Werbemarktes. Angesichts eines Beitrages der Werbung in Höhe von zwei Dritteln zum Umsatzaufkommen der Massenmedien überrascht dies nicht, wird aber durch das vorliegende Zahlenmaterial noch einmal bestätigt. Dieser Beitrag geht...
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