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Das Internet hält auch für die Marktforschung eine Vielzahl neuer Möglichkeiten zur Sammlung von Erkenntnissen bereit …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010352742
consumers call these brands 'global' and centralized marketing departments manage these brands globally - are these 'global …' are not perceived the same way in Germany and Mexico. As a consequence, brand management using standardized marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010368391
The purpose of this research is to know the most effective factor that has a relationship with the brand equity of Disney at Disney shop, DLF Mall, Noida, India. The factors that are tested in this research include brand awareness, brand image, perceived quality, brand association, and brand...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014505403
Purpose: The question of resource scarcity and emerging pressure of environmental legislations has brought a new challenge for the manufacturing industry. On the one hand, there is a huge population that demands a large quantity of commodities; on the other hand, these demands have to be met by...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010500504
bisherige Untersuchungen versuchen, das Markenimage, das unter anderem aus unbewussten Emotionen und Attributen besteht, auf …
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Markenmanager stehen mehr denn je vor der Herausforderung, starke Marken aufzubauen. Solche differenzieren sich in der Wahrnehmung der Kunden nicht durch funktionale Nutzenversprechen. Vielmehr geht es um emotionale Bindungen zwischen Marke und Konsumenten. Diese entstehen an vielen Stellen der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270949
Die Autoren analysieren, ob ein Social Media Newsroom eine Alternative zur herkömmlichen Pressemitteilungen via Email in der Luxusbranche ist. Ausgehend vom Intereffikationsmodell wird aufgezeigt, dass Journalismus und PR in einer Wechselbeziehung der gegenseitigen Einflussnahme stehen. Via...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010420965
marketing industry of how to benefit from them. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010420968
Die Autoren untersuchen im vorliegenden Artikel den Einfluss der zunehmenden Nutzung von Social Media auf das Personalmanagement. Dabei liegt der Fokus vor allem auf dem Bereich Employer Branding, weil die Veränderungen des Medienkonsums und Kommunikationsverhalten, die durch die Nutzung von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010420382
The rise of social media is causing challenges for brand managers of premium manufacturers in the fast moving consumer goods industry. Social Media platforms as innovative and open communication channels have to be integrated in the established media mix while preventing the damage of the...
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