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Homburg, Christian
138
Krohmer, Harley
10
Jensen, Ove
8
Klarmann, Martin
8
Wieseke, Jan
8
Fürst, Andreas
7
Koschate, Nicole
7
Stock, Ruth
7
Workman Jr, John P.
7
Garbe, Bernd
6
Artz, Martin
5
Hoyer, Wayne D.
5
Fassnacht, Martin
4
Totzek, Dirk
4
Werner, Harald
4
Bornemann, Torsten
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Bucerius, Matthias
3
Cannon, Joseph P.
3
Daum, Daniel
3
Demmler, Wolfgang
3
Giering, Annette
3
Hildebrandt, Lutz
3
Kuester, Sabine
3
Rudolph, Bettina
3
Schäfer, Heiko
3
Workman, John P.
3
Baumgartner, Hans
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Bruhn, Manfred
2
Chandy, Rajesh K.
2
Droll, Mathias
2
Gruner, Kjell
2
Herrmann, Andreas
2
Kebbel, Phoebe
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Kiedaisch, Ingo
2
Kuehnl, Christina
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Kühlborn, Sven
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Luo, Xueming
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Macinnis, Debbie
2
Mackenzie, Scott B.
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Müller, Michael
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Journal of marketing
22
Journal of business economics : JBE
20
Journal of the Academy of Marketing Science
20
Die Betriebswirtschaft : DBW
14
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
8
Marketing : ZFP ; journal of research and management
7
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
6
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
6
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
4
IO-Management
4
Journal of business research : JBR
4
Kostenrechnungs-Praxis : krp ; Zeitschrift für Controlling, Accounting & System-Anwendungen
4
Journal of international marketing
3
Psychology & marketing
3
Journal of marketing research : JMR
2
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
2
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
2
Accounting, organizations and society : an international journal devoted to the behavioural, organizational and social aspects of accounting
1
Bm : Bank und Markt ; Zeitschrift für Retailbanking
1
Finanzierung, Leasing, Factoring : FLF
1
GfK marketing intelligence review
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
1
Operations research, Management science : OR MS ; the international literature digest
1
Strategic management journal
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
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1
Messung und Management von Kundenzufriedenheit am Beispiel von Finanzdienstleistungen
Homburg, Christian
;
Werner, Harald
- In:
Finanzierung, Leasing, Factoring : FLF
44
(
1997
)
3
,
pp. 89-96
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006058554
Saved in:
2
Kennzahlengestütztes Benchmarking im Beschaffungsbereich: Konzeptionelle Aspekte und empirische Befunde
Homburg, Christian
;
Werner, Harald
;
Englisch, Michael
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
57
(
1997
)
1
,
pp. 48-64
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007309408
Saved in:
3
Einsatz der Conjoint-Analyse im Target Costing - Ein Fallbeispiel des Geschäftsfeldes Personenwagen der Daimler-Benz AG
Arnaout, n.Ali
;
Hildebrandt, Jörg
;
Werner, Harald
- In:
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte …
10
(
1998
)
5
,
pp. 306-315
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007124925
Saved in:
4
Privatkundengeschäft - Segmentierung von Privatkunden: nicht nach Geschäftsvolumen
Bohm, Rainer
;
Werner, Harald
;
König, Tatjana
- In:
Bm : Bank und Markt ; Zeitschrift für Retailbanking
27
(
1998
)
11
,
pp. 24-27
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007349099
Saved in:
5
Service Orientation of a Retailer's Business Strategy: Dimensions, Antecedents, and Performance Outcomes
Homburg, Christian
;
Hoyer, Wayne D.
;
Fassnacht, Martin
- In:
Journal of marketing
66
(
2002
)
4
,
pp. 86-101
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005939674
Saved in:
6
Industrielle Dienstleistungen als Managementherausforderung
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
- In:
IO-Management
65
(
1996
)
6
,
pp. 31-35
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006793930
Saved in:
7
Incumbents’ defense strategies: a comparison of deterrence and shakeout strategy based on evolutionary game theory
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
;
Ehrmann, Thomas
; …
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
41
(
2013
)
2
,
pp. 185-205
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010075598
Saved in:
8
Customer Satisfaction and Elapsed Time since Purchase as Drivers of Price Knowledge
Homburg, Christian
;
Koschate‐Fischer, Nicole
; …
- In:
Psychology & marketing
29
(
2012
)
2
,
pp. 76-87
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009969092
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9
Marketing Performance Measurement Systems: Does Comprehensiveness Really Improve Performance?
Homburg, Christian
;
Artz, Martin
;
Wieseke, Jan
- In:
Journal of marketing
76
(
2012
)
3
,
pp. 56-78
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009972106
Saved in:
10
Customer Uncertainty Following Downsizing: The Effects of Extent of Downsizing and Open Communication
Homburg, Christian
;
Klarmann, Martin
;
Staritz, Sabine
- In:
Journal of marketing
76
(
2012
)
3
,
pp. 112-130
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009972109
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