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production of barley, malt and beer. However, the brewery sector soon attracted interest from foreign investors, who faced …Like all markets in the former communist countries, the Eastern European beer market has been strongly affected by the … problems in sourcing sufficient high quality malt in order to produce high quality beer. Therefore, they reintroduced vertical …
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The market for beer in Germany is special for many reasons, e.g. the purity law, the large number of breweries, or … and offered more often the closer the brands are sold to the brewery they originate from. In addition, average prices are …, retailers use local beer brands as loss leaders, which can also explain the observed regional pricing strategies. …
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Das deutsche Brauereigewerbe ist zwar eine noch überwiegend mittelständisch geprägte Branche mit regionaler Vielfalt, aber in den letzten Jahren findet auch dort ein starker Konzentrationsprozess statt: Etwa 50 Großbrauereien mit über 500 000 Hektoliter Jahresproduktion halten inzwischen...
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Im Jahr 2004 ist die Bierproduktion weltweit im Vergleich zum Vorjahr um 4,8% angestiegen, in Europa verlief das Wachstum mit 2,5% unterdurchschnittlich, und in Deutschland wurde ein Rückgang um 1,2% beobachtet. Gewachsen ist der Bierausstoß vornehmlich in den osteuropäischen Staaten.
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Nachdem für den Mai 2010 noch gemeldet wurde, dass der Bierabsatz in Deutschland auf den niedrigsten Maiwert seit 1993 gesunken sei, konnte das Brauereigewerbe in den Folgemonaten aufatmen. Die Begeisterung über die Fußball-Weltmeisterschaft in Südafrika und der außergewöhnlich heiße...
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Hektoliter Bier ausgeschenkt. Der Oktoberfestkonsum ist beachtlich, stellt aber nur einen Bruchteil des weltweiten Verbrauchs von …
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Online feedback mechanisms harness the bidirectional communication capabilities of the Internet to engineer large … and challenges that these mechanisms represent. It discusses some important dimensions in which Internet-based feedback …
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Since its early days, the Internet has been used by the music industry as a powerful marketing tool to promote artists …-growing phenomenon of file sharing, have created the general impression that the Internet is responsible for a crisis within the industry … the impact of new technologies and the Internet on the three main actors of the music industry: consumers, artists and …
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Online feedback mechanisms harness the bi-directional communication capabilities of the Internet in order to engineer … and challenges that these mechanisms represent. It discusses some important dimensions in which Internet-based feedback …
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This paper offers a systematic exploration of online feedback mechanism design issues in trading environments with opportunistic sellers, imperfect monitoring of a seller's effort level, and two possible transaction outcomes (corresponding to "high" and "low" quality respectively), one of which...
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