Showing 1 - 10 of 1,363
We analyze firms' decisions to invest in customer relationship management (CRM) initiatives such as acquisition and retention in a competitive context, a topic largely ignored in past CRM research. We characterize each customer by her intrinsic preference towards each firm, the contribution...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008787891
Given the growth of the service sector, and advances in information technology and communications that facilitate the management of relationships with customers, models of service and relationships are a fast-growing area of marketing science. This article summarizes existing work in this area...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008787949
die Niederlande führt zu unbefriedigenden Ergebnissen. …-cost-margins over the business cycle for food industries in Germany, the USA as well as the Netherlands. Controlling for market … econometric model does not adequately explain industry differences in profitability in the Netherlands. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009644718
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005056465
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005037307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005037330
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005037333
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005037383
the US, Austria, the UK, Germany, and the Netherlands. A central question discussed is whether these tests can be … Inhalt von Einbürgerungstests der USA, Österreichs, des Vereinigten Königreichs, Deutschlands und der Niederlande. Eine …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010981651
Unternehmen (KMU) im Vergleich zu Großunternehmen in Deutschland. Hierzu wird die vorhandene Literatur ausgewertet und die … KMU innovativ sind. Dies ist insbesondere hinsichtlich der technologischen Innovationen zu beobachten. Neueste … zeigt sich eine besondere Stärke der KMU. In der Gesamtbetrachtung sind die KMU deutlich häufiger innovativ als bislang …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009650649