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A family of ascending package auction models is introduced in which bidders may determine their own packages on which to bid. In the proxy auction (revelation game) versions, the outcome is a point in the core of the exchange economy for the reported preferences. When payoffs are linear in money...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014588982
Purpose – The purpose of the paper is to systematically review and summarize the literature addressing various sources of online brand equity. The evolution of social media, online forums and virtual communities drive the diversity in nomenclature of online marketing variables. Different...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014902272
Purpose COVID-19 and its precautions, including social distancing, have revolutionized traditional retailing- and consumption patterns. In this turbulent environment, the purpose of this study is twofold. First, this paper explores the direct effect of consumers’ internal/external health...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014906471
Purpose – This paper aims to review the latest management developments across the globe and pinpoint practical implications from cutting‐edge research and case studies. Design/methodology/approach – This briefing is prepared by an independent writer who adds their own impartial comments...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015010482
Simulation der Skisaison unter Berücksichtigung der Beschneiung für 111 Skigebiete in Tirol (Österreich) und Südtirol (Italien … applied to 111 ski areas in Tyrol (Austria) and South Tyrol (Italy). A multi-level snow reliability classification scheme was …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014624279
Zusammenfassung Der Wettkampf auf dem touristischen Markt wird immer härter, sodass Mitarbeiter und besonders deren soft skills zum entscheidenden Faktor für die Gästezufriedenheit werden. Was verlangt dieser Anspruch von den Mitarbeitern, wie gehen diese mit den Anforderungen um und was...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014624309
Zusammenfassung Der Beitrag untersucht das Bild der Deutschen vom Gardasee in der Phase der Durchsetzung des Massentourismus in der zweiten Hälfte des 20. Jahrhunderts. Der Gardasee war eine der ersten Auslandsdestinationen und ein wichtiges Scharnier zwischen Bildungs- und Badeurlaub, Alpen-...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014624535
The current study systematically and thoroughly reviewed the extant literature on e-service quality research to examine 1) how e-service is defined by researchers, 2) how e-service quality is defined by researchers, 3) what e-service quality scales and dimensions have been identified, 4) what...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012048109
Develops the theory on the role of information systems within quality management. Proposes a reference model for the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014824623
Zusammenfassung Neben dem steigenden Wettbewerbsdruck durch einen Zuwachs an Häusern stellen besonders die neuen Medien und ein gewandeltes Buchungsverhalten das Management hochklassiger Hotels vor enorme Herausforderungen. Dabei wird das Wissen um relevante Entscheidungsfaktoren für eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014624342