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Free
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Type of publication
All
Article
9
Book / Working Paper
8
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
9
Book section
9
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
English
12
German
5
Author
All
Sievert, Holger
17
Westermann, Arne
6
Houben, Anabel
3
Luedeke, Thomas
1
Lüdeke, Thomas
1
Thomann, Michael
1
Published in...
All
Communication and leadership in the 21st century : the difficult path from classical public relations to genuine modern communication management
4
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und Qualifizierung für eine transparente Unternehmenskommunikation
4
Annual Meeting of the Commission on Global PR Research, Miami FL, March
1
Social Entrepreneurship - Social Business : für die Gesellschaft unternehmen
1
Working Paper for the Annual Meeting of the Commission on Global PR Research, Miami FL, March
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
17
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1
-
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of
17
Sort
relevance
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date (newest first)
date (oldest first)
1
Sozialunternehmertum kommunizieren : eine scheinbar unlösbare Aufgabe und wie sie dennoch gelingen kann
Sievert, Holger
- In:
Social Entrepreneurship - Social Business : für die …
,
(pp. 351-364)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008860235
Saved in:
2
Zwischen Mao und Milano : erweiterte Überlegungen zu einer interdisziplinären Theorie internationaler Corporate Communication
Sievert, Holger
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 145-174)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574373
Saved in:
3
The view beyond the corner office : thoughts on an interdisciplinary theory of international corporate communications
Sievert, Holger
- In:
Communication and leadership in the 21st century : the …
,
(pp. 66-81)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003780573
Saved in:
4
Reporting (in) Europe : heuristic remarks on old and new research on "European journalism"
Sievert, Holger
- In:
Communication and leadership in the 21st century : the …
,
(pp. 98-124)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003780579
Saved in:
5
Communication and leadership in the 21st century : the difficult path from classical public relations to genuine modern communication management
Sievert, Holger
(
ed.
)
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003448635
Saved in:
6
Vom klassischen PR-Profi zum managementorientierten Kommunikator
Sievert, Holger
;
Thomann, Michael
;
Westermann, Arne
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 43-63)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574175
Saved in:
7
Die zwei Seiten des Change : wie General Manager und PR-Verantwortliche gemeinsam Unternehmen durch Kommunikation führen können
Sievert, Holger
;
Westermann, Arne
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 102-110)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574325
Saved in:
8
Flexibilität und Nachholbedarf : länderübergreifende Kommunikation im Mittelstand
Lüdeke, Thomas
;
Sievert, Holger
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 137-144)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574358
Saved in:
9
The great wall within companies : why general managers and communications responsibles in business life often do not understand each other
Houben, Anabel
;
Sievert, Holger
;
Westermann, Arne
- In:
Communication and leadership in the 21st century : the …
,
(pp. 170-188)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003780600
Saved in:
10
Leading (in) communications? : an empirical analysis of the German situation in PR managers' training and executive education
Sievert, Holger
;
Westermann, Arne
- In:
Communication and leadership in the 21st century : the …
,
(pp. 220-232)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003780610
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