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Meffert, Heribert
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Dichtl, Erwin
11
Kotler, Philip
9
Tietz, Bruno
8
Bender, Ulrich
6
Cravens, David W.
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Engelhardt, Werner Hans
6
Levitt, Theodore
6
Meissner, Hans Günther
6
Meyer, Carl W.
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Raffée, Hans
6
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Böcker, Franz
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Doyle, Peter
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Kelemen, Zoltán
5
Poth, Ludwig G.
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Bonoma, Thomas V.
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Böhler, Heymo
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Gerth, Ernst
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Hanan, Mack
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Mühlbacher, Hans
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Topritzhofer, Edgar
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Weinhold-Stünzi, Heinz
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American Management Association, inc.
3
Conference Board
3
Esomar
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American Management Association
2
American Management Associations
2
Conference Board in Canada
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Conference Board, inc.
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Marketing Science Institute
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Administrative Staff College
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Arbeitskreis "Marketing in der Investitionsgüter-Industrie" der Schmalenbach-Gesellschaft
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C.I.D.S.T. (Committee for Information and Documentation on Science and Technology)
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Consiliul Naţional pentru Sţiinţǎ şi Tehnologie
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Deutsche Bundespost
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Fonden för Handels- och Distributionsforskning vid EFI, Handelshögskolan Stockholm
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Forschungsförderungsfonds der Gewerblichen Wirtschaft
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Forschungsinstitut für Absatz und Handel <Sankt Gallen>
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Fraunhofer-Institut für Systemtechnik und Innovationsforschung
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Friedrich-Schiller-Universität Jena
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Great Atlantic & Pacific Tea Co., inc. Progressive Grocer Magazine
1
Handelshøjskolen i København
1
Harvard Business School
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Journal of marketing
35
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
30
Harvard business review : HBR
22
Journal of business economics : JBE
22
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
22
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
19
Business horizons
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Journal of business research : JBR
18
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Marketing piackutatás : az Országos Piackutató Intézet folyóirata
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Journal of marketing research : JMR
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The Columbia journal of world business : publ. quarterly by the Columbia University Graduate School of Business
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Europäische Hochschulschriften / 5
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Harvard-Manager : Periodikum zu Theorie u. Praxis d. Managements
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Betriebswirtschaftliche Schriften : BWS
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Journal of the Academy of Marketing Science
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The journal of business : B
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Der Markt : international journal of marketing
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Die Betriebswirtschaft : DBW
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MSU business topics
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Readings in basic marketing
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Sales strategy : cases and readings
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5
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GfK-Sonderdienst / Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung e.V. (GfK)
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Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
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Management international review : mir ; journal of international business
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Legitimating product managers' authority in complex organizations
Sekiguchi, Harold S.
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Sortimentsgestaltung und Rationalisierung in Industriekombinaten
Gabler, Ursula
- In:
Wirtschaftswissenschaft
31
(
1983
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pp. 1019-1034
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Marketing succes through differentiation, of anything
Levitt, Theodore
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Harvard business review : HBR
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1980
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Towards a product group marketing resource allocation model
Gijsbrechts, E.
;
Naert, Ph.
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Cost implications of diversified distribution outlets for purchased farm inputs
Anderson, Dale G.
;
Helgeson, Delmer L.
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Factors affecting the distribution of product and geography influence in marketing decision making for the multinational firm
Bryant, Mary Lou
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1973
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Programmplanung bei Kuppelproduktion : Anpassungsmaßnahmen zur Harmonisierung von Produktions- und Nachfrageverhältnissen bei Kuppelproduktion unter besonderer Berücksichtigung der...
Bührens, Jürgen
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1979
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Corporate power and the mismarketing of Urban Development. Boise cascade recreation communities
Boschken, Herman Luther
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1974
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The marketing mode : pathways to corporate growth
Levitt, Theodore
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1969
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Small business marketing : a selected and annotated bibliography
Brannen, William H.
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