Showing 1 - 10 of 862
marketing 50,000 or more hogs per year. We estimate that 27 operations marketing at least 500,000 hogs a year sold 43% of US … hogs in 2006. The next 164 operations marketing between 50 and 500 thousand hogs a year sold 21% of US hogs. Another 21 … marketing less than 10,000 hogs a year and this size category is losing market share as larger operations expand. Producers in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009360824
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010511378
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013161847
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012512808
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011777830
Die vorliegende Arbeit ist ein Seminarbericht von 1999 der Arbeitsgruppe "Klima, Umwelt und Zukunft" der Stipendiaten der Hans-Böckler-Stiftung. Es wird die Frage aufgeworfen, ob im ökologischen Landbau und den dazugehörigen Vermarktungsstrategien eine Chance für den Klimaschutz und für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011315170
Wesentliches Kennzeichen des staatlich geförderten regionalen Marketings in Deutschland ist die Herausstellung der Herkunft im Zusammenhang mit Qualität. Staatliche Absatzförderung vollzieht sich jedoch nicht nur im Kontext deutscher Bundesländer bzw. der Bundesrepublik, sondern insbesondere...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011375009
der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen Agrarwirtschaft (CMA) ist das Gemeinschaftsmarketing jedoch vor allem …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011375024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009447341
brand and corporate advertising link to sponsorship and event marketing. SLA includes both ads that communicate a link to a … guidance of SLA as a leveraging strategy is critical. The unique marketing opportunities associated with popular sporting … marketing and sponsorship literature by proposing and empirically validating a new construct. Theoretically, it examines …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009448204