Showing 1 - 9 of 9
Chapter 1. CSR as Part of the Corporate Strategy. Chapter 2. Sustainability Management and social Responsibility in the Value Chain. Chapter 3. CSR in Procurement. Chapter 4. CSR in Operations Management -- Chapter 5. CSR in Marketing Management -- Chapter 6. Innovation Management -- Chapter 7....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040848
CSR:Theorien, Modelle, Konzepte -- Stakeholder der CSR -- CSR im Lieferantenmanagement, in der Produktion, im Marketing, im Innovationsmanagement, im Hospitalitymanagement -- CSR-Zertifikate, Normen und Siegel -- CSR als Wettbewerbsvorteil.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403119
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012234428
Transformation und kultureller Wandel zum innovativen Lieferantenmanagement -- Lieferantenmanagement als Teil der Unternehmensstrategie -- Phasen, Organisation und Kompetenzanforderungen -- Steuerungskreise und Eskalationsstufen -- Schlanke Methoden, Audits und Lieferantenanalysen -- Corporate...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012496193
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012420311
Transformation and cultural change to innovative supplier management -- Supplier management as part of the corporate strategy -- Phases, organization and competence requirements -- Control circles and escalation levels -- Lean methods, audits and supplier analyses -- Corporate social...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013504741
1. Quality Management (QM) -- 2. Integrated Management Systems (IMS) -- 3. Extended Reality (XR) in QM -- 4. Total Quality Management (TQM) -- 5. History and Evolution in Quality Management (QM) -- 6. Quality Management as Part of the Corporate Strategy -- 7. Audits and Quality Management...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014289546
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011533229
Dieses Buch gibt einen umfassenden Einblick in das Lieferantenmanagement der Zukunft. Die weltweite Digitalisierung und der Drang nach immer schnelleren und neuen Innovationen zwingen Unternehmen dazu, ihre Strategien und traditionellen Leitbilder radikal zu verändern. Eine zunehmende...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020900