Showing 1 - 10 of 760
Prologue. The magic of connected strategy -- The connected strategy framework -- Part I. The rewards of connected strategies: Breaking the trade-off between superior customer experience and lowering costs -- Workshop 1: Using connectivity to provide superior customer experiences at lower costs...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012018571
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003637653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001565446
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011569626
Customer Contact Management (CCM) ist die evolutionäre Weiterentwicklung des klassischen Kundenbeziehungsmanagements mit dem Hauptaugenmerk Business-to-Consumer im Handel sowie im Dienstleistungssektor. Das Lehrbuch vermittelt die Grundlagen des CCM, den konzeptualisierten Kundenlebenszyklus...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550748
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012320016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003868167
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003672770
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003965259
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001768693