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Der persönliche Erfolg von Führungskräften und Verkäufern in Kreditinstituten ist das Kernanliegen dieses Buches. In sechs überschaubaren Kapiteln haben Günther Geyer und Wolfgang Ronzal dazu 120 leicht umsetzbare und höchst wirksame Tipps zusammengestellt. Originelle...
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Eventmarketing etabliert sich zunehmend als Kommunikationsinstrument. Der Umgang mit diesem Instrument ist jedoch in der Unternehmenspraxis von Unsicherheit bestimmt. Frank Sistenich stellt das Eventmarketing als Instrument zur Metakommunikation vor. Dabei wird der Event als Interaktionsprozess...
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This illuminating Handbook presents the state-of-the-art in the scientific field of experience economy studies. It offers a rich and varied collection of contributions that discuss different issues of crucial importance for our understanding of the experience economy. Each chapter reflects...
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This Handbook presents the state of the art in the scientific field of experience economy studies. It offers a rich and varied collection of contributions that discuss different issues of crucial importance for our understanding of the experience economy. Each chapter reflects diverse scientific...
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Customer experience management is not about managing every objective “experience” your customers have with you. It’s about understanding, measuring and creating “experiences” that customers “value”. So while service and efficiency are wonderful things, they represent "business as...
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