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2,745
Journal
5
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
6,781
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6,781
Hochschulschrift
752
Thesis
617
Aufsatz im Buch
414
Book section
414
Collection of articles of several authors
245
Sammelwerk
245
Graue Literatur
244
Non-commercial literature
244
Aufsatzsammlung
213
Working Paper
138
Arbeitspapier
134
Case study
89
Fallstudie
89
Lehrbuch
79
Handbook
78
Handbuch
78
Bibliografie enthalten
74
Bibliography included
74
Conference paper
74
Konferenzbeitrag
74
Ratgeber
70
Textbook
69
Guidebook
63
Konferenzschrift
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Collection of articles written by one author
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Conference proceedings
19
Sammlung
19
Glossar enthalten
16
Glossary included
16
Reprint
13
Festschrift
8
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
7
Systematic review
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Übersichtsarbeit
5
Einführung
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Fallstudiensammlung
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Bibliografie
3
Bibliographie
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Czech
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Undetermined
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Bruhn, Manfred
47
Han, Heesup
40
Hollebeek, Linda D.
32
Homburg, Christian
32
Kumar, V.
29
Mattila, Anna S.
28
Verhoef, Peter C.
27
Huber, Frank
25
Loureiro, Sandra Maria Correia
22
Klaus, Philipp
19
Prentice, Catherine
19
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18
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18
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Gil Saura, Irene
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Krafft, Manfred
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Neslin, Scott A.
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Quach, Sara
14
Sesé, F. Javier
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Springer Fachmedien Wiesbaden
36
American Marketing Association
8
Verlag Dr. Kovač
5
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
4
IGI Global
4
Technische Universität Dresden
4
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
3
Friedrich-Schiller-Universität Jena
3
Springer-Verlag GmbH
3
Verlag Franz Vahlen
3
Völkerbund / Sub-Committee of Experts for the Unification of Customs Tariff Nomenclature
3
De Gruyter Oldenbourg
2
Edward Elgar Publishing
2
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
2
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
2
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
2
Harvard Graduate School of Business Administration
2
Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
2
Logos Verlag Berlin
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Springer Gabler <Firma>
2
Springer International Publishing
2
Technische Universität Chemnitz
2
Wiley-VCH
2
A. C. Nielsen Company <Chicago-Schaumburg, Ill.>
1
A. C. Nielsen Company <Northbrook, Ill.>
1
AMA Summer Academic Conference <2021, Online>
1
AMA Summer Academic Conference <2023, San Francisco, Calif.>
1
AMA Summer Academic Conference: Bridging Gaps Marketing in an Age of Disruption <2020, Online>
1
AMA Winter Academic Conference <2020, San Diego, Calif.>
1
AMACOM
1
Berlin / Senatsverwaltung für Wirtschaft und Betriebe
1
Berliner Kommunikations-Forum
1
Bertelsmann Stiftung
1
Customs Co-operation Council
1
Deutscher Taschenbuch-Verlag <München>
1
Deutscher Universitäts-Verlag GmbH
1
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
1
Dienstleistungsmarketing-Workshop <8, 2001, Innsbruck>
1
Dpunkt.Verlag <Heidelberg>
1
Droege & Comp. <Düsseldorf>
1
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Journal of retailing and consumer services
459
Journal of business research : JBR
359
SpringerLink / Bücher
203
International journal of hospitality management
164
The journal of services marketing
116
The journal of product & brand management
97
Gabler Edition Wissenschaft
77
The journal of brand management : an international journal
77
Journal of the Academy of Marketing Science
76
Psychology & marketing
75
Cogent business & management
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Journal of hospitality marketing & management
73
Asia Pacific journal of marketing and logistics
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International journal of contemporary hospitality management
68
Journal of travel and tourism marketing
68
Journal of retailing
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Journal of strategic marketing
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The service industries journal
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
58
Springer eBook Collection / Business and Economics
57
Journal of service management
55
The international review of retail, distribution and consumer research
54
Journal of marketing
51
Marketing intelligence & planning
51
European journal of marketing : EJM
50
Journal of service research : JSR
49
Services marketing quarterly
49
International journal of retail & distribution management
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Journal of hospitality & tourism research : JHTR ; the professional journal of the Council on Hotel, Restaurant, and Institutional Education
48
Tourism management : research, policies, practice
47
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
46
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
44
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
42
International journal of retail and distribution management
42
The international journal of bank marketing : IJBM
41
Service business
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Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction
39
International journal of electronic marketing and retailing : IJEMR
38
Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
36
Journal of research in interactive marketing : interactive marketing and computer-mediated communication
36
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USB Cologne (EcoSocSci)
41
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Konsum-Kompetenz : eine neue Zielgröße für das Management von Geschäftsbeziehungen ; theoretische Begründung und empirische Überprüfung der Relevanz für das Konsumgütermarketing...
Hennig-Thurau, Thorsten
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013421305
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2
Die Zeitverwendung von Konsumenten : Implikationen für das Dienstleistungsmarketing
Schäffer, Sabine M.
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001769373
Saved in:
3
eCommerce aus Verbrauchersicht : Europa vor dem Megaboom? ; Jahrestagung 2000 der GfK-Nürnberg e.V. ; [Bericht der GfK-Tagung vom 7. Juli 2000 in der Meistersingerhalle Nürnberg]
Wildner, Raimund
(
contributor
)
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001522649
Saved in:
4
Vom Käufer zum Mitgestalter : Konsumentenmarketing in der Postmoderne
Bischkopf, Tobias
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008747208
Saved in:
5
Einwilligungen im Permission Marketing : empirische Analysen von Determinanten aus der Sicht von Konsumenten
Wissmann, Johannes
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010203051
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6
Globaler Handel nach lokaler Art : kulturspezifisches Vertrauen im Online-Handel mit Endkunden
Mafaalani, Aladin el-
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003747615
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7
Dynamik von Kundenerwartungen im Dienstleistungsprozess : Konzeptionalisierung und empirische Befunde
Richter, Mark
-
2005
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003140794
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8
Die neue Macht der Konsumenten
Rommerskirchen, Jan
(
ed.
)
-
2020
Rommerskirchen ist Professor für Philosophie und
Soziologie
an der Hochschule Fresenius. Er beschäftigt sich in der Forschung und in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402826
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9
Konsumentenglück und multisensorische Markenführung : Wie erlebbare Marken Loyalität stiften
Mauthe, Oliver
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013430816
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10
Bindungs- und Bewältigungsreaktionen von Konsumenten nach dem Ende von Markenbeziehungen : eine Studie am Beispiel von High-Involvementgütern
Knaevelsrud, Anne Berit
-
2012
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013444814
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