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Übersichtsarbeit
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Stremersch, Stefan
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Cafaro, Paul G.
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Gómez-Suárez, Mónica
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Bruhn, Manfred
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Chan, Savio
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Christopher, Martin
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Cleary, Paul D.
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Comstock, Mica
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
2
Droege & Comp. <Düsseldorf>
1
GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
1
Published in...
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SpringerLink / Bücher
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Gabler Edition Wissenschaft
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Basler Schriften zum Marketing
2
Consumer-brand relationships : theory and practice
2
Journal of business research : JBR
2
Kundenmanagement & Electronic Commerce
2
Springer Gabler Research
2
Strategisches Marketingmanagement
2
The journal of brand management : an international journal
2
Administrative Sciences : open access journal
1
Advances in services marketing
1
Applied Marketing Science /Angewandte Marketingforschung
1
Arbeitspapiere des Lehrstuhls für Innovation, Neue Medien und Marketing
1
Bericht der GfK-Tagung : vom ...
1
Berichte aus der Betriebswirtschaft
1
Berner betriebswirtschaftliche Schriften
1
Central European business review : CEBR
1
Corporate social responsibility and environmental management
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
ERIM Ph. D. series research in management / Erasmus Institute of Management
1
ERIM report series research in management
1
Entrepreneurial Management und Standortentwicklung
1
Entrepreneurial Management und Standortentwicklung, Perspektiven für Unternehmen und Destinationen
1
European research studies
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Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Gabler Research / Applied Marketing Science /Angewandte Marketingforschung
1
GfK-Edition Marketingforschung
1
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
1
Grundsatzfragen und Herausforderungen des Dienstleistungsmarketing
1
International journal of business and emerging markets : IJBEM
1
International journal of business environment : IJBE
1
International journal of business policy and economics
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International journal of economic research
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International journal of electronic marketing and retailing : IJEMR
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International journal of pharmaceutical and healthcare marketing : IJPHM
1
International journal of retail and distribution management
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International journal of services, economics and management
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Journal for global business advancement : JGBA
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Journal of business ethics : JOBE
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Consumer
information systems and
consumer
policy
Thorelli, Hans B.
;
Thorelli, Sarah V.
-
1977
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000053247
Saved in:
2
Customer banking : Kundenorientierung als Unternehmensaufgabe
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000610474
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3
Integrative und autonome Prozeßkonstellationen als Basis und Herausforderung eines auf Handlungsebenen bezogenen Marketing : eine strukturierende Systematisierung vor dem Hintergru...
Freiling, Jörg
- In:
Grundsatzfragen und Herausforderungen des …
,
(pp. 21-67)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001295769
Saved in:
4
Das deutsche Kundenbarometer - Qualität und Zufriedenheit
Meyer, Anton
- In:
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 163-184)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001296099
Saved in:
5
Service coproduction and customer participation
Marion, Frédéric
- In:
Advances in services marketing
,
(pp. 17-26)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297073
Saved in:
6
Retention-Marketing im Retail Banking
Betsch, Oskar
- In:
Visionen im Bankmanagement : zukünftige Anforderungen …
,
(pp. 291-309)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297737
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7
Nationale Kundenbarometer als Ansatzpunkte zur Verbesserung der Kundenorientierung : Konzept und empirische Ergebnisse des Schweizer Kundenbarometers
Bruhn, Manfred
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
52
(
1998
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5
,
pp. 271-295
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Webrooming : wooing customers back to garment retail stores
Thangavel, N.
;
Om, Prakash C.
- In:
International journal of economic research
12
(
2015
)
2
,
pp. 265-273
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011419777
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9
Factors that influence
consumer
loyalty of services acquired via the internet in Mexico
Juárez-Lóopez, Berenice
;
Ruiz-Santoyo, Grace Aileen
- In:
Journal of electronic commerce in organizations : the …
17
(
2019
)
4
,
pp. 16-29
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012133069
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10
Customer retention in freemium applications
Ross, Nicholas
- In:
Journal of marketing analytics : JMA
6
(
2018
)
4
,
pp. 127-137
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011980299
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