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Aufsatz im Buch
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Book section
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Aufsatz in Zeitschrift
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Language
All
German
4
English
4
Author
All
Baier, Daniel
8
Rese, Alexandra
4
Queitsch, Marko
2
Freund, Steffen
1
Gemünden, Hans Georg
1
Kutschke, Anke
1
Pick, Constanze
1
Rese, Alexandre
1
Teusler, Nadine
1
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Published in...
All
Innovation communities : teamworking of key persons - a success factor in radical innovation
2
Kleine und mittlere Unternehmen in neuen Märkten : Aufbruch und Wachstum
2
Creativity and innovation management
1
R & D management
1
The entrepreneurship - innovation - marketing interface : 2nd symposium, Karlsruhe
1
Wertschöpfungskompetenz und Unternehmertum : Rahmenbedingungen für Entrepreneurship und Innovation in Regionen
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
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1
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1
Innovationsportale als Antriebsmotor für den Aufbruch von KMU in neue Märkte: eine empirische Bestandsaufnahme und Perspektiven
Pick, Constanze
;
Teusler, Nadine
;
Baier, Daniel
- In:
Kleine und mittlere Unternehmen in neuen Märkten : …
,
(pp. 173-195)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003352181
Saved in:
2
Erfolgsfaktoren für das Innovationsmanagement in Netzwerken aus KMU und Forschungseinrichtungen : eine empirische Untersuchung
Baier, Daniel
;
Queitsch, Marko
;
Freund, Steffen
- In:
Kleine und mittlere Unternehmen in neuen Märkten : …
,
(pp. 197-214)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003352184
Saved in:
3
Planung von Innovationsprojekten in Unternehmensnetzwerken mit Hilfe stochastischer Modellierungen
Queitsch, Marko
;
Baier, Daniel
- In:
The entrepreneurship - innovation - marketing interface …
,
(pp. 209-228)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003603903
Saved in:
4
Networks of promotors as success factor for radical innovations : theoretical considerations and empirical findings
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
Innovation communities : teamworking of key persons - a …
,
(pp. 17-56)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009426349
Saved in:
5
What methods and instruments do innovation networks use? : findings from a survey
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
Innovation communities : teamworking of key persons - a …
,
(pp. 270-276)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009426851
Saved in:
6
"Too many cooks spoil the broth" : key persons and their roles in inter-organizational innovations
Rese, Alexandre
;
Gemünden, Hans Georg
;
Baier, Daniel
- In:
Creativity and innovation management
22
(
2013
)
4
,
pp. 390-407
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010230736
Saved in:
7
Kristallisationspunkte in Clustern : Universitäten als Ausgangspunkte von Netzwerken im Bereich innovativer Energietechnologien
Kutschke, Anke
;
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
Wertschöpfungskompetenz und Unternehmertum : …
,
(pp. 145-163)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010242764
Saved in:
8
Success factors for innovation management in networks of small and medium enterprises
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
R & D management
41
(
2011
)
2
,
pp. 138-155
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008934725
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