Showing 1 - 10 of 4,727
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001693609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001783917
1998 wurde vom Autor eine umfangreiche empirische Untersuchung zu den Wirkungen von Sportsponsoring im Rahmen der Fußball-Weltmeisterschaft in Frankreich veröffentlicht. Gemessen und analysiert wurden u.a. Erinnerungsleistungen und Veränderungen psychologischer Marketing-Zielgrößen im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521322
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001582450
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011414972
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010357360
Rose & Spiegel (2011) find that Olympic Games host countries experience significant positive, lasting effects on exports. They interpret their results as an indication that countries use the hosting of such events to signal openness and competitiveness. We challenge these empirical findings on...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010250356
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010425672
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001792242
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012990313