Showing 1 - 10 of 7,536
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003387668
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003864902
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008651794
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009712072
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011458438
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001389696
Ob Schüler an Förderschulen einen regulären Schulabschluss erreichen, hängt in hohem Maße vom Bundesland ab: Die Anteile der Förderschulabgänger ohne regulären Abschluss variieren im Jahr 2016 zwischen 58 % in Thüringen und 95 % in Schleswig-Holstein. Dies kann einerseits auf einen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011945634
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009741460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353766
Using a specific micro-dataset with information on working histories, we analyse the labour market entry of Spanish youths who have completed vocational education. According to the education system, young people can enter the labour market with vocational high school (upper secondary education)...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009530143