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Market research
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Theorie
302
Theory
302
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219
Deutschland
203
Germany
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Qualitative Methode
87
Qualitative method
87
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Relationship marketing
72
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Interview
64
Marketingmanagement
61
Marketing management
59
USA
56
United States
56
Marketing theory
54
Marketingtheorie
54
Marketing
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45
Wissenschaftliche Methode
45
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Innovation management
37
Innovationsmanagement
37
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Werbewirkung
33
International marketing
30
Internationales Marketing
30
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Prognoseverfahren
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Social Web
28
Social web
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Österreich
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Austria
23
Brand
23
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Online availability
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Undetermined
3
Type of publication
All
Article
84
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Bibliografie
Book section
Article in journal
132
Aufsatz in Zeitschrift
132
Aufsatz im Buch
84
Hochschulschrift
66
Thesis
54
Graue Literatur
36
Non-commercial literature
36
Arbeitspapier
27
Working Paper
27
Collection of articles of several authors
17
Sammelwerk
17
Aufsatzsammlung
16
Bibliografie enthalten
11
Bibliography included
11
Case study
8
Fallstudie
8
Handbook
6
Handbuch
6
Konferenzschrift
4
Conference proceedings
3
Festschrift
3
Collection of articles written by one author
2
Lehrbuch
2
Sammlung
2
Textbook
2
Accompanied by computer file
1
Elektronischer Datenträger als Beilage
1
Fallstudiensammlung
1
Forschungsbericht
1
Glossar enthalten
1
Glossary included
1
Reprint
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
German
49
English
36
Author
All
Baier, Daniel
3
Bandilla, Wolfgang
3
Batinic, Bernad
3
Gaul, Wolfgang
3
Adler, Jost
2
Albrecht, Jens
2
Gröppel-Klein, Andrea
2
Gustafsson, Anders
2
Hauptmanns, Peter
2
Herrmann, Andreas
2
Huber, Frank
2
Huber, Joel
2
Klein, Andreas
2
Königstorfer, Jörg
2
Miller, Richard
2
Orme, Bryan
2
Sattler, Henrik
2
Skiera, Bernd
2
Theobald, Axel
2
Wittink, Dick R.
2
Woratschek, Herbert
2
Allred, Chad R.
1
Alpar, Paul
1
Aust, Eberhard
1
Baron, Steve
1
Bartl, Michael
1
Bender, Anne-Kathrin
1
Berneburg, Alma
1
Boateng, Sheena Lovia
1
Bokermann, Ingo
1
Bošnjak, Michael
1
Brasini, Sergio
1
Brocke, Michaela
1
Buxel, Holger Henning
1
Büttgen, Marion
1
Cattin, Philippe
1
Chrzan, Keith
1
Dastani, Parsis
1
DeSarbo, Wayne
1
Dickey, Michael H.
1
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All
Conjoint measurement : methods and applications
11
Web-Monitoring : Gewinnung und Analyse von Daten über das Kommunikationsverhalten im Internet
8
The handbook of marketing research : uses, misuses, and future advances
4
Fundamentals of marketing research ; Vol. 2
3
Online-Forschung 2007 : Grundlagen und Fallstudien
3
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
2
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
2
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
2
Product research : the art and science behind successful product launches
2
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
2
Agrarstrukturentwicklungen und Agrarpolitik : vom 4. bis 7. Oktober 1995 in Berlin
1
Agrarwirtschaft in der Informationsgesellschaft : 39. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V. vom 30. September bis 2. Oktober 1998 in Bonn
1
Cross-functional innovation management : perspectives from different disciplines ; to Klaus Brockhoff for his 65. birthday
1
Dienstleistungsmarketing, Kommunikationspolitik und Tourismus
1
Digital innovations, business and society in Africa : new frontiers and a shared strategic vision
1
Electronic Services
1
Electronic business engineering
1
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, Perspektiven
1
Entwicklungsperspektiven im Electronic Business : Grundlagen, Strukturen, Anwendungsfelder
1
From data to knowledge : theoretical and practical aspects of classification, data analysis, and knowledge organization
1
Fundamentals of marketing research ; Vol. 6
1
Handbook of marketing decision models
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Handbuch der Marktforschung
1
Innovation und Absatz
1
Innovation und Institution : [67. Jahrestagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft an der Christian-Albrechts-Universität zu Kiel ... 18. - 21. Mai 2005]
1
Internet-Marketing : Perspektiven und Erfahrungen aus Deutschland und den USA
1
Internet-Marketing : marktorientiertes E-Business in Deutschland und den USA
1
Kapital, Kompetenz, Konflikte
1
Kostenmanagement und Controlling
1
Leitfaden Online-Marketing ; [Bd. 1]
1
Mathematische Methoden der Wirtschaftswissenschaften : Festschrift für Otto Opitz
1
Märkte und Organisationen im Sport : institutionenökonomische Ansätze ; [Arbeitskreis Sportökonomie ... Beiträge seiner Bayreuther Sitzung vom Mai 1998]
1
Neue Entwicklungen in der Marktforschung
1
Neue Erhebungsinstrumente und Methodeneffekte
1
New economy in kleinen und mittleren Unternehmen
1
Operations Management in Theorie und Praxis : aktuelle Entwicklungen des Industriellen Managements ; Festschrift zum 65. Geburtstag von Karl-Werner Hansmann
1
Operations research proceedings 2002 : selected papers of the International Conference on Operations Research (SOR 2002) ; Klagenfurt, September 2 - 5, 2002 ; with 51 tables
1
Perspektiven des Dienstleistungsmarketing : Ansatzpunkte für Forschung und Praxis
1
Psychological and behavioral examinations in cyber security
1
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1
Wege zu besserem Kundenverständnis : hybride Verfahren der Conjoint Analyse
Horneber, Christian
- In:
Kapital, Kompetenz, Konflikte
,
(pp. 57-77)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003753678
Saved in:
2
Developments in conjoint analysis
Rao, Vithala R.
- In:
Handbook of marketing decision models
,
(pp. 23-53)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003755258
Saved in:
3
Opportunities of virtual stock markets to support new product development
Skiera, Bernd
;
Spann, Martin
- In:
Cross-functional innovation management : perspectives …
,
(pp. 227-242)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002504835
Saved in:
4
Methoden zur Messung von Präferenzen für Innovationen
Sattler, Henrik
- In:
Innovation und Institution : [67. Jahrestagung des …
,
(pp. 154-176)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003315657
Saved in:
5
Commercial use of conjoint analysis : a survey
Cattin, Philippe
;
Wittink, Dick R.
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003794512
Saved in:
6
Questionnaire design and scale development
Malhotra, Naresh K.
- In:
The handbook of marketing research : uses, misuses, and …
,
(pp. 83-94)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003420103
Saved in:
7
Online marketing research
Miller, Jeff
- In:
The handbook of marketing research : uses, misuses, and …
,
(pp. 110-131)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003420106
Saved in:
8
Advanced techniques and technologies in online research
Smith, Scott M.
;
Smith, Jared
;
Allred, Chad R.
- In:
The handbook of marketing research : uses, misuses, and …
,
(pp. 132-158)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003420110
Saved in:
9
Construction of efficient designs for discrete choice experiments
Kuhfeld, Warren F.
- In:
The handbook of marketing research : uses, misuses, and …
,
(pp. 312-329)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003420129
Saved in:
10
Projektive Verfahren zur Ermittlung der Akzeptanz technologischer Innovationen : eine empirische Studie zu Internetanwendungen auf mobilen Endgeräten
Königstorfer, Jörg
;
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
,
(pp. 847-862)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003485647
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