Showing 1 - 10 of 13
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011276026
Viele Verbraucher interessieren sich für die Qualität von Lebensmitteln und deren Eigen-schaften und Zusammensetzung. Wichtige Schlüsselinformationen über die Beschaffenheit eines Produktes können Verbraucher auf der Verpackung von Produkten finden. Solch eine Information kann die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011069809
Der Beitrag analysiert den Einfluss der Kundenzufriedenheit auf den ökonomischen Erfolg im Naturkostfachhandel. Auf Basis einer Befragung von 885 Kunden und der Analyse der Betriebskennzahlen von 11 Naturkostfachgeschäften zeigt sich, dass die Kundenzufriedenheit ein relevanter Erfolgsfaktor...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009444367
The Chinese consumer goods market is widely considered tobe one of the economic hot spots of the world. China seems to be themarket with the largest growth potential within the next decade. Multina -tional retail companies, for example, Wal-Mart, Metro and Carrefour havemade large investments to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009445580
The IFAMR is published quarterly by the International Food and Agribusiness Management Assocation. www.ifama.org
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010909711
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011275991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011276000
The Chinese consumer goods market is widely considered to be one of the economic hot spots of the world. China seems to be the market with the largest growth potential within the next decade. Multina - tional retail companies, for example, Wal-Mart, Metro and Carrefour have made large...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005805043
The importance of direct marketing for high quality farm products has increased during the past few years. This paper analyzes the impact of customer satisfaction and its driving forces for farmer-to-consumer direct marketing and is based on a customer survey among 1,537 customers in 33 organic...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008546402
Der Beitrag analysiert den Einfluss der Kundenzufriedenheit auf den ökonomischen Erfolg im Naturkostfachhandel. Auf Basis einer Befragung von 885 Kunden und der Analyse der Betriebskennzahlen von 11 Naturkostfachgeschäften zeigt sich, dass die Kundenzufriedenheit ein relevanter Erfolgsfaktor...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004989044