Showing 1 - 10 of 2,160
Der Konsument von Lebensmitteln ist, so scheint es oft, ein verunsicherter Verbraucher, dem über eine verstärkte und verbesserte Information geholfen werden muss. Der Arbeitsbericht leistet einen Beitrag zur Beantwortung der Frage: Welcher Bedarf besteht tatsächlich aus Verbrauchersicht an...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011342062
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012243995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011635685
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012436375
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012313889
The paper explores consumers’ acceptance of New Breeding Techniques (NBTs) in the agri-food sector. Our main research question concerns the role of information in shaping consumers’ attitude towards genetically modified food and new breeding techniques in agricultural production. To this...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013499485
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010230127
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001131635
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001137385