Showing 1 - 10 of 48
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003910987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009229009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009621889
Purpose – International marketing researchers have long been concerned with determining whether consumers are predisposed towards a preference for domestic products, as opposed to foreign products. The purpose of this paper is to assess such a domestic‐country bias (DCB) in the German...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014827410
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003238675
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003810165
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013438286
Externe Referenzpreise als Marketing-Stimuli zur Beeinflussung des Käuferverhaltens -- Begriffliche und rechtliche Grundlagen von externen Referenzpreisen -- Verhaltenswissenschaftliche Bezugspunkte des Einsatzes von externen Referenzpreisen -- Erkenntnisse und Defizite der empirischen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014290
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003588588
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003676027