Showing 1 - 10 of 6,566
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013547210
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002071330
Communities -- 1. 'If It Wasn't for the Tourists We Wouldn't Have an Audience': The Case of Tourism and Traditional Music in North … Mayo -- 2. Defining the Local: The Development of an 'Environment Culture' in a Clare Village -- 3. Shaping Tourism Places … Exotic 'Stroll' through Irish Heritage: The Aran Islands Heritage Centre -- 6. 'Come and Daunce with Me in Irlande': Tourism …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014488461
Chris Horbel analysiert die Determinanten der Abgabe von Weiterempfehlungen im Tourismus und stellt Faktoren des …Der Tourismus ist eine außerordentlich wettbewerbsintensive Branche. Daher besteht eine der wichtigsten Aufgaben bei … besonders effektiv gelten, werden sie nur selten erfolgreich in das Marketing integriert, weil Anhaltspunkte fehlen, wie …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003666410
Cultures discusses key theoretical concepts concerning celebrity, fandoms, subculture, consumerism and marketing through a … range of examples in film, travel and tourism, football and music. With an emphasis on social media, and how various online … participation through “new” media -- Chapter 6 Fans and tourism -- Chapter 7 Football fans - representations, motivations and place …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396453
Der Dienstleistungsqualität kommt als Erfolgsfaktor im sich verschärfenden Wettbewerb eine herausragende Bedeutung zu. Bisherige Forschungsarbeiten zu ihrer Messung und Steuerung beschränkten sich allerdings auf die Qualität einer einzelnen von nur einem Anbieter offerierten Dienstleistung....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013505599
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001939283
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003915226
pt. I. Overview of consumer behaviour -- pt. II. Service quality vis--vis consumer behaviour -- pt. III. Customer satisfaction perspective -- pt. IV. Consumer loyalty outlook -- pt. V. E-consumer behaviour -- pt. VI. Emerging dimensions of consumer behaviour.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013181436