Showing 1 - 10 of 5,917
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003440657
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003938287
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003938292
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003698721
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011529113
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009681518
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400479
Media audiences that represent a significant part of a county’s public may hold opinions on media-generated definitions of social problems different from those of media professionals. The proliferation of user-generated content makes such opinions available, but simultaneously demands new...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014121367
Die Beobachtung des Internets, insbesondere des »Social Webs«, wird für Unternehmen, Verbände und Institutionen immer wichtiger, ist aber gleichzeitig schwierig und erfordert spezifisches Know-how. Kaum jemand weiß, wie sich Erfolge im Internet manifestieren und messen lassen. Zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003917452
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001827073