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Graphik + Design : Grundlagen:...
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Marketingmanagement
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6
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Innovation
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Werbewirtschaft
4
Betriebliche Budgetierung
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Confidence
3
Corporate budgeting
3
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Online availability
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Undetermined
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Type of publication
All
Article
25
Book / Working Paper
7
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Konferenzschrift
Article in journal
183
Aufsatz in Zeitschrift
183
Graue Literatur
35
Hochschulschrift
35
Non-commercial literature
35
Book section
25
Thesis
20
Working Paper
20
Article
16
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
14
Arbeitspapier
13
Ratgeber
13
Bibliographie
12
Case study
9
Collection of articles of several authors
9
Congress Report
9
Fallstudie
9
Guidebook
9
Sammelwerk
9
Aufsatzsammlung
6
Market information
6
Marktinformation
6
Statistik
6
Handbook
5
Handbuch
5
Statistics
5
Bibliografie enthalten
4
Bibliography included
4
Conference paper
4
Konferenzbeitrag
4
Bildband
3
Katalog (z.B. Ausstellungskatalog)
3
Lehrbuch
3
Textbook
3
Annual report
2
Conference proceedings
2
Interview
2
Jahresbericht
2
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Language
All
German
17
English
15
Author
All
Amstutz, Priska
1
Anschütz, Tina
1
Back, Andrea
1
Backhaus, Klaus
1
Bagnoud, Alexandre
1
Bals, Lydia
1
Barta, Silvio
1
Baumgarth, Carsten
1
Beckmann, Klaus J.
1
Bullinger, Hans-Jörg
1
Dahlem, Stefan
1
Das, Piyush Pratim
1
Dierks, Sven
1
Eberle, Sibylle
1
Eberle, Sybille
1
Eisend, Martin
1
Esch, Franz-Rudolf
1
Gaitanides, Michael
1
Grote, Florian
1
Gröppel-Klein, Andrea
1
Herman, Daniel
1
Heuer, Jens
1
Ispir, N. Bilge
1
Jansen, Markus
1
Kavran, Andrijana Kos
1
Kirchgeorg, Manfred
1
Kločkov, Vladislav V.
1
Kovalchuk, Julia
1
Kruse, Jörn
1
Kumar, Uday
1
Langner, Tobias
1
Langweg, Armin
1
Lea-Greenwood, Gaynor
1
Lehmann, Heiko
1
Lejeune, Albert
1
Lindig, Eva-Maria
1
Mann, Robin
1
Meffert, Heribert
1
Newcomb, James
1
Petersen, Anita
1
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Institution
All
Ausstellung Werbewelten Made in Hamburg <2010 - 2011, Hamburg>
1
DerMarkentag <Veranstaltung> <8., 2021, Online>
1
Forum Design interaktiver Produkte <1997, Stuttgart>
1
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation <Stuttgart>
1
Hamburger Forum Medienökonomie
1
International Conference on Human Computer Interaction <9, 2001, New Orleans, La.>
1
Museum der Arbeit <Hamburg>
1
Reemtsma-Cigarettenfabriken <Hamburg>
1
Symposium Stars in Film und Sport <2000, Hamburg>
1
Wiesbadener Media- & Marketing-Kongress <2011, Wiesbaden>
1
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung / Führungsgespräch <68., 2015, Leipzig>
1
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less ...
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All
Theorie und Praxis der Werbung in den Massenmedien
2
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
1
Breaking new ground in theory and practice
1
Dialogmarketing Perspektiven 2010/2011 : Tagungsband 5. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
1
Digitale Transformation in der Unternehmenspraxis : Mindset - Leadership - Akteure - Technologien
1
E-marketing ; Vol. 2
1
Fashion marketing
1
Hamburger Forum Medienökonomie : HFM
1
Handbook of research on IoT, digital transformation, and the future of global marketing
1
Handbook on the economics of renewable energy
1
Handbuch Kommunikationsmanagement
1
International advertising and communication : current insights and empirical findings
1
Kellogg on advertising & media : the Kellogg School of Management
1
Leitfaden Online-Marketing ; [Bd. 1]
1
Luxus als Distinktionsstrategie : Kommunikation in der internationalen Luxus- und Fashionindustrie
1
Media-Spectrum
1
Medienzukunft und regionale Zeitungen : der lokale Raum in der digitalen und mobilen Medienwelt
1
New perspectives in technology transfer : theories, concepts, and practices in an age of complexity
1
New waves in innovation management research
1
Problemfelder der Medienökonomie : [Lehrbuch]
1
Proceedings of HCI International 2001
1
Qualitätsmanagement und Qualitätssicherung : 7. Wissenschaftliche Tagung
1
Social and environmental dimensions of organizations and supply chains : tradeoffs and synergies
1
Strategic system assurance and business analytics
1
Symbolisch-emotionales Marketing für den ÖPNV : Maßnahmen zur nutzerorientierten Angebotsgestaltung und Kommunikation
1
Technology and business strategy : digital uncertainty and digital solutions
1
Towards Digital and Sustainable Organisations : People, Platforms, and Ecosystems
1
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag
1
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Werbewelten made in Hamburg : 100 Jahre Reemtsma ; [Ausstellung im Museum der Arbeit, Hamburg vom 10. September 2010 bis 20. März 2011]
Rahner, Stefan
(
contributor
)
-
2010
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008664745
Saved in:
2
Stars in Film und Sport : ökonomische Analyse des Starphänomens ; [Symposium "Stars in Film und Sport"]
Gaitanides, Michael
(
ed.
);
Kruse, Jörn
(
contributor
)
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001599466
Saved in:
3
Der Markt wird's schon richten? : Medienprodukte, Medienunternehmen und die Effizienz des Marktprozesses
Sjurts, Insa
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002151598
Saved in:
4
Using THREE I media in business-to-business marketing
Newcomb, James
- In:
Kellogg on advertising & media : the Kellogg School of …
,
(pp. 208-225)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003755923
Saved in:
5
Ad avoidance and distance education marketing : how ad avoidance can affect distance education advertising
Ispir, N. Bilge
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009575231
Saved in:
6
Der Word-of-Mouth-Effekt als kalkulierbare Größe in der Mediaplanung
Anschütz, Tina
;
Sonntag, Ralph
- In:
Dialogmarketing Perspektiven 2010/2011 : Tagungsband 5. …
,
(pp. 53-70)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009010234
Saved in:
7
Effects of celebrity endorsers' attractiveness and expertise on brand recall of transformational and informational products
Langner, Tobias
;
Eisend, Martin
- In:
Breaking new ground in theory and practice
,
(pp. 453-462)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009380990
Saved in:
8
Markenbildung und Werbeeffizienz in digitalen Zeiten : Wiesbadener Media- & Marketing-Kongress ; 14. April 2011
Schüür-Langkau, Anja
(
revision
)
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009237074
Saved in:
9
The effect of the integration of different acoustic and visual stimuli depending on target groups involvement
Esch, Franz-Rudolf
;
Roth, Simone
;
Strödter, Kristina
- In:
International advertising and communication : current …
,
(pp. 69-88)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003378104
Saved in:
10
Mit Zielgruppen kommunizieren: finanzspezifische Zielgruppen
Dierks, Sven
- In:
Handbuch Kommunikationsmanagement
,
(pp. 97-108)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003314890
Saved in:
1
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