Showing 1 - 10 of 18,005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003817131
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001631321
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003709814
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001598070
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008664484
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009533029
Multi-Channel Retailing hat sich als Distributionsstrategie fest im Handel etabliert. Auf Grund der zunehmenden Verbreitung des Multi-Channel Retailing in der Handelspraxis ist eine Differenzierung allein auf Grundlage des Geschäftsmodells heute nicht mehr erfolgversprechend. Vielmehr muss das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016955
Brand-nonspecific retailer coupons that entitle customers to assortment-wide discounts appeal in similar ways to national brand (NB) and private label (PL) users. The latter may be considered an attractive target group because they express high levels of deal proneness. However, it is unclear...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014045323
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010193916