Showing 1 - 10 of 1,958
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010241462
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009010239
Marketing has always advocated a customer orientation but the reality in many companies has been different. Businesses have always known that word‐of‐mouth is an important element of marketing, but only since the emergence of Web 2.0 have businesses realised that with the power of the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014124229
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003504008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012321611
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014008918
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010532328
Um die Bekanntheit eines Produkts zu erweitern, nutzen Unternehmen die vielfältigen Kommunikationsbeziehungen von Privaten im Internet aus. Denn (Weiter-)Empfehlungen unter Freunden oder Bekannten erreichen aufgrund ihrer Authentizität, Verlässlichkeit und Vertrauenswürdigkeit zumeist eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015288
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011327748
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003819448