Showing 1 - 10 of 207
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011760929
I derive and estimate a model for cover price setting in print media markets where actors are faced by two interrelated demand curves: the demand for the print medium and the demand for advertising space. Publicly available data on German women?s magazines observed between 1998 and 2001 are used...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010297906
In der vorliegenden Arbeit wird aufgrund praktischer Vorarbeiten und Studien, die bis zum Jahre 1910 zurückreichen, der Versuch unternommen, die Rentabilitätsverhältnisse des Fabrikbetriebes auf mathematisch-graphischem Wege zu behandeln. Das Ziel war dabei, vornehmlich die allgemeinen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000558594
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000619265
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000621242
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000626617
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000418690
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000514685
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000115578
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000678062