Showing 1 - 10 of 19,795
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010193916
Grundlagen: Multi-Channel Retailing, Markenpolitik im Handel, Cross-Channel Retail Branding -- Entwicklung des …Multi-Channel Retailing hat sich als Distributionsstrategie fest im Handel etabliert. Auf Grund der zunehmenden … Verbreitung des Multi-Channel Retailing in der Handelspraxis ist eine Differenzierung allein auf Grundlage des Geschäftsmodells …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016955
Building on the motivation-ability (MA) theoretical framework, we develop a motivation-trust-vulnerability (MTV) framework to explain behavioral decision making in situations of uncertainty and vulnerability. We apply our new framework to cross-border online shopping, which is characterized by...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014491681
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001741243
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003902207
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009159454
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009010225
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008760375
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003598747
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003634211