Showing 1 - 10 of 4,565
Objective: The main objective of this article is to identify social media (SM) usage in communication between … researched countries influence the range of using them in marketing communication? Three research techniques were used in the … for marketing communication in foreign markets. The results showed the way of using social media by consumers and that is …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012515788
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012135702
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012598387
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012004443
Das Standardwerk für Ihre erfolgreiche Social-Media-Praxis. Grundlagen und Best Practices für Unternehmen jeder Gröe︢ In der 5. Auflage jetzt auch: Influencer Marketing, Content Marketing, Storytelling, Chatbots und mehr Wie Sie Ihre Social-Media-Strategie entwickeln und erfolgreich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012656791
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011639695
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012037457
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011405389
-Hypes geht es um Fragen der Unternehmenskultur, um interne Kommunikation oder auch Social Governance. Die Kapitel umfassen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010363039