Showing 1 - 10 of 24,570
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001627882
Analysebedarfe im marketing -- Untersuchungsziele -- Datenbezogene Anforderungen -- Modellbezogene und methodische Anforderungen -- Systematisierung von Marketingmodellen und -analysen -- Begriff und Typen von Marketingmodellen -- Systematisierung von Marketinganalysen -- Verankerung im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011436310
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011334025
Vorwort -- Inhaltsverzeichnis -- 1 Analysebedarfe im Marketing -- 1.1 Einführung und Grundbegriffe -- 1.2 Untersuchungsziele -- 1.3 Datenbezogene Anforderungen -- 1.4 Modellbezogene und methodische Anforderungen -- 2 Systematisierung von Marketingmodellen und -analysen -- 2.1 Begriff und Typen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011684197
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001939887
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003652522
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003845439
This paper studies how managers plan under uncertainty. In a new survey panel on German manufacturing firms, we show that uncertainty reflects change: Planning incorporates higher subjective uncertainty about future sales growth when the firm has just experienced unusual growth, and more so if...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012660107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012703187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010488388