Showing 1 - 10 of 1,822
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013473248
This article discusses the impact of social media and new technologies of participation on citizen participation in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014125012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011494991
What is "social capital"? The enormous positivity surrounding it conceals the instrumental economic rationality underpinning the notion as corporations silently sell consumer data for profit. Status chasing is just one aspect of a process of transforming qualitative aspects of social...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012434457
Durchdachte, recht tiefe Gliederung, breites Themenspektrum und eine hohe inhaltliche Dichte treffen auf ein gutes Preis-Leistungs-Verhältnis - der Titel ist ein Füllhorn an Ideen und Ansätzen für Einsteiger und auch Fortgeschrittene im digitalen Marketing - ein wenig Erfahrung im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011647744
Intro -- ܜber die Autoren -- ܜber die ܜbersetzerin -- ܜber die Fachkorrektorin -- Einführung -- ܜber dieses Buch -- Törichte Annahmen über den Leser -- Symbole, die in diesem Buch verwendet werden -- Wie es weitergeht -- Teil I: Erste Schritte im digitalen Marketing -- Kapitel...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011841609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011458050
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012510689
1. Digital Business in Africa: Social Media and Related Technologies – An Introduction -- 2. Ethical Social Media Marketing in Africa -- 3. The Benefits and Challenges of Social Media Marketing: Experience from Small and Rural-Based Entrepreneurs in the Vhembe District of Limpopo Province,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270864
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012251407