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Book / Working Paper
350
Article
196
Journal
3
Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
111
Hochschulschrift
79
Thesis
57
Graue Literatur
52
Non-commercial literature
52
Bibliografie enthalten
48
Bibliography included
48
Aufsatz im Buch
44
Book section
44
Working Paper
25
Arbeitspapier
23
Collection of articles of several authors
22
Sammelwerk
22
Aufsatzsammlung
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
10
Konferenzschrift
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Lehrbuch
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Textbook
6
Conference proceedings
5
Reprint
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Guidebook
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Ratgeber
2
Advisory report
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Amtsdruckschrift
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Collection of articles written by one author
1
Elektronischer Datenträger
1
Festschrift
1
Glossar enthalten
1
Glossary included
1
Government document
1
Gutachten
1
Handbook
1
Handbuch
1
Market information
1
Marktinformation
1
Mehrbändiges Werk
1
Multi-volume publication
1
Nachschlagewerk
1
Reference book
1
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Language
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Undetermined
78
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Author
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Schröder, Hendrik
6
Zentes, Joachim
6
Ahlert, Dieter
5
Gröppel-Klein, Andrea
4
Kölzer, Brigitte
4
MacKenzie, Scott B.
4
Awasthi, Rajul
3
Boztuğ, Yasemin
3
Feige, Stephan
3
Gijsbrechts, Els
3
Gilbert, David
3
Grewal, Dhruv
3
Heinemann, Gerrit
3
Henneking, Karl-Michael
3
Hruschka, Harald
3
Lee, Hyung Chul
3
MacGoldrick, Peter J.
3
Meyer-Hentschel, Hanne
3
Perrey, Jesko
3
Podsakoff, Philip M.
3
Reutterer, Thomas
3
Samli, A. Coskun
3
Spillecke, Dennis
3
Sung, Myung Jae
3
Treis, Bartho
3
Albaum, Gerald S.
2
Alderson, Wroe
2
Arango, Carlos
2
Barth, Klaus
2
Betancourt, Roger R.
2
Borusiak, Barbara
2
Bosah, Genevieve
2
Brooksworth, Frederica
2
Brown, James R.
2
Bucklin, Louis P.
2
Büttner, Herbert
2
Cai, Gangshu
2
Chen, Ying-Ju
2
Cox, Reavis
2
Dant, Rajiv P.
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Institution
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American Marketing Association
2
Arbeitsgemeinschaft der Verbraucherverbände
2
Betriebswirtschaftliche Beratungsstelle für den Einzelhandel <Köln>
2
Harvard Graduate School of Business Administration
2
Springer Fachmedien Wiesbaden
2
Technische Universität Bergakademie Freiberg / Fakultät für Wirtschaftswissenschaften
2
Advertising and Consumer Psychology Conference <25, 2006, Houston, Tex.>
1
Alabama / State Highway Dept
1
Alabama Highway Research Group
1
Anglo-Japanese Economic Institute <London>
1
Association of Reserve City Bankers
1
BBE-Unternehmensberatung GmbH <Köln>
1
British Shops and Stores Association
1
Bundesverband Bürowirtschaft
1
Comité belge de la distribution
1
Dr. Hilpert KG, München
1
EFI, Ekonomiska Forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm
1
Edward Elgar Publishing
1
Ekonomiska Forskningsinstitutet
1
Ekonomiska Forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm
1
Esomar
1
Europäische Kommission
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Justiz und Verbraucher
1
Fachtagung Läden mit Zukunft <1992, Rüschlikon>
1
Fonden för Handels- och Distributionsforskning, Ekonomiska Forskningsinstitutet, Handelshögskolan i Stockholm
1
Forschungsstelle für den Handel <Berlin, West>
1
Forschungsstelle für den Handel Berlin
1
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
1
GfK Belgium
1
Handelshögskolan i Stockholm / Fonden för Handels- och Distributionsforskning
1
Industrielle-und-Psychologische-Marktforschung-Doktor-Hilpert-KG <München>
1
Institut für Handelsmanagement <Münster (Westf)>
1
International Council of Shopping Centers
1
Internationale Handelstagung <1989, Rüschlikon>
1
Josef Eul Verlag GmbH
1
Kommission für Konsumentenfragen
1
Marketing and Promotion Association
1
Panamerikanische Union
1
Seminar on "Product Range Policy in Retailing and Co-operation with Manufacturers"
1
Seminar on Retailing Research: The Changing Retail Scene: Opportunities, Threats and Innovation <1997, Madrid>
1
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Journal of retailing
18
Handelsforschung
17
Europäische Hochschulschriften / 5
14
Gabler Edition Wissenschaft
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Schriften zur Handelsforschung
7
Journal of marketing research : JMR
6
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Schriften zu Marketing und Management
4
SpringerLink / Bücher
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Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Universität Duisburg - Gesamthochschule
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Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings of the International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing, Montréal, Canada, September 1 - 2, 1995
3
Göttinger Handelswissenschaftliche Schriften e.V. : GHS
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International journal of retail & distribution management
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Journal of Islamic marketing : JIMA
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Journal of business research : JBR
3
Journal of marketing
3
Journal of marketing education : JME
3
Journal of retailing and consumer services
3
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
3
Retailing in the 21st century : current and future trends
3
Springer eBook Collection
3
Advances in marketing, customer relationship management , and e-services (AMCRMES) book series
2
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
2
Betriebswirtschaftliche Schriften : BWS
2
California management review
2
Edward Elgar E-Book Archive
2
European journal of operational research : EJOR
2
Faculty & research / Insead : working paper series
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Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
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Freiberger Arbeitspapiere
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History of marketing thought ; Volume 3
2
Hochschulschriften zur Betriebswirtschaftslehre
2
Integrierte Warenwirtschaftssysteme und Handelscontrolling : konzeptionelle Grundlagen und Umsetzung in der Handelspraxis
2
Interaktives Marketing
2
Journal of business economics : JBE
2
Journal of marketing analytics : JMA
2
Journal of operations management
2
Konsum und Verhalten
2
Marketing im Dialog : neue Herausforderungen an die marktorientierte Führung ; Dokumentation des 4. Münsteraner Marketing-Sysmposiums "Marktorientierte Führung im Umbruch - neue Herausforderungen an das Marketin" aus Anlaß des 25-jährigen Bestehens des Instituts für Marketing an der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster am 15. Oktober 1994
2
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
2
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42
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2
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Distribution systems : firms, functions, and efficiencies
Andersen, R. Clifton
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1972
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000052856
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2
Verbraucherpanel : Informationen als Grundlage für Marketingentscheidungen im Einzelhandel
Weissman, Arnold
-
1983
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3
Modern marketing thought
Westing, John Howard
;
Albaum, Gerald S.
-
1975
-
3. ed
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4
Land use analysis and consumer household shopping travel behavior in a highway corridor area : theoretical framework, summary, findings, and conclusions
Moore, Charles Thomas
;
Mayer, Morris L.
;
Mason, J. Barry
-
1968
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000333858
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5
Marketing research activities of banks : a report on current research practices of Reserve City Banks in the field of retail services
1959
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000678016
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6
Fundamentals of marketing : additional dimensions, selections from the literature
Taylor, Jack Lawrence
-
1971
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000633387
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7
Introduction to marketing. Readings in the discipline
Mazze, Edward M.
(
ed.
)
-
1970
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000580775
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8
Market monitoring through attitude research
Arnold, Stephen J.
;
Tigert, Douglas J.
- In:
Journal of retailing
49
(
1973/1974
)
4
,
pp. 3-22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001905773
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9
Consumer's buying behavior and the structure of retail industries
Shraier, Shmuel Dov
-
1970
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10
Readings in marketing : consumers, policies, functions, commodities, channels, government
Walters, S. George
;
Snider, Max D.
;
Sweet, Morris L.
-
1962
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