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Introduction: Culture and Contemporary Chinese Cinema in the Second Coming of Capitalism -- Homo Economicus: Individual Liberty and Market Dependency. Primitive Accumulation and the Emergence of the Liberal Subject in the People's Republic: Zhang Yimou's Red Sorghum and Zhou Xiaowen's Ermo --...
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Emotionen sind ein wichtiges Gebiet in der Marketingforschung, da sie in der Kaufsituation das Kundenverhalten bestimmen können. Emotionale Veränderungen aufgrund des Alterungsprozesses sind ein weiteres wichtiges Forschungsgebiet. Bis heute besteht bezüglich der Kombination dieser...
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Emotionen sind ein wichtiges Gebiet in der Marketingforschung, da sie in der Kaufsituation das Kundenverhalten bestimmen können. Emotionale Veränderungen aufgrund des Alterungsprozesses sind ein weiteres wichtiges Forschungsgebiet. Bis heute besteht bezüglich der Kombination dieser...
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Emotion in Schools: Understanding How the Hidden Curriculum Influences Relationships, Leadership, Teaching, and Learning reports the history, developments, applications and possible future directions of relational and emotion-focused school research from North America, Asia-Pacific and Europe....
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Using cross-sectional and longitudinal data from a national sample spanning the adult life span, age differences in anger and sadness were explored. The cross-sectional and longitudinal findings consistently suggest that the frequency of anger increases during young adulthood, but then shows a...
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