Showing 1 - 10 of 14
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003598463
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002401015
Entrepreneurial marketing (EM), i.e. the interface of the two research fields of entrepreneurship and marketing, is a scholarly concept that is receiving increasing interest. In our article, we attempt to address definitional issues, theoretical foundations, historical milestones and new,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003917927
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003919074
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010354921
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009233177
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000965773
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012799374
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014548419
Nur etwa ein Drittel der Ausgründungen aus der Wissenschaft nutzen explizite Forschungsergebnisse. Der weit überwiegende Teil nutzt allgemeine Kenntnisse für die Gründung. Dies ist ein Phänomen, das bisher in der Literatur und in der Praxis kaum beachtet wurde. Der Artikel nähert sich dem...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009302681