Showing 1 - 10 of 14,856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003301751
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014555975
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515496
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003420222
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003956420
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001876079
Die wichtigsten Vermögenswerte von Unternehmen, z.B. Marken, Patente und Humanressourcen, sind intangibel und erscheinen nicht in der Bilanz. So haben Marken beträchtlichen Anteil am gesamten Vermögenswert eines Unternehmens und können 50 % der Marktkapitalisierung ausmachen. Bisherige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517419
As brands have developed an image as an integral, beneficial part of products and services, the evaluation of brands has become the subject of substantial research. Sparked by the strong interest in measuring the financial value of brands, numerous attempts to assess the value of a brand from a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013519522
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002896452