Showing 1 - 10 of 1,078
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000647324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003314075
Klappentext: With the Price Estimation scene (PE scene) Christoph Breidert introduces a new method to estimate willingness-to-pay. It works as an additional interview scene appended to conjoint analysis and offers the respondents a dynamically generated sequence of product choices with assigned...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003301735
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002265317
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002626919
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002509288
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003115198
Preisfindung bei Innovationen als Analysegegenstand im Marketing Preistheorie als theoretischer Bezugsrahmen und Entwicklung einer beziehungsorientierten Preistheorie als Analyserahmen Preiszufriedenheit und Innovationstypologie Modell zur Bildung und Wirkung von Preiszufriedenheit bei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002403728
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001718807