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Undetermined
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Type of publication
All
Book / Working Paper
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Article
3
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
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Non-commercial literature
12
Arbeitspapier
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Working Paper
11
Aufsatz im Buch
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Book section
2
Hochschulschrift
2
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Aufsatzsammlung
1
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Thesis
1
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Language
All
English
14
German
6
Author
All
Homburg, Christian
18
Stock-Homburg, Ruth
3
Bucerius, Matthias
2
Fürst, Andreas
2
Kuester, Sabine
2
Menon, Ajay
2
Stock, Ruth
2
Beutin, Nikolas
1
Beutin, Nikolaus
1
Faßnacht, Martin
1
Hildebrandt, Lutz
1
Homburg, Carsten
1
Hoyer, Wayne D.
1
Jensen, Ove
1
Karlshaus, Jan Thido
1
Luo, Xueming
1
Reimer, Kristina
1
Rudolph, Bettina
1
Schneider, Janna
1
Stock, Ruth Maria
1
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less ...
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
All
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
11
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen betriebswirtschaftlichen Forschung
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Kompetenz in Wissenschaft & Management
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
1
Quantitatives Controlling
1
Research
1
more ...
less ...
Source
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1
The thought worlds of marketing and sales : which differences make a difference?
Homburg, Christian
;
Jensen, Ove
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003427950
Saved in:
2
Is speed of integration really a success factor of mergers and acquisitions? : An analysis of the role of internal and external relatedness
Homburg, Christian
;
Bucerius, Matthias
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003286907
Saved in:
3
See no evil, hear no evil, speak no evil : a study of defensive organizational behavior towards customer
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003381632
Saved in:
4
How to get lost customers back? : a study of antecedents of relationship revival
Homburg, Christian
;
Hoyer, Wayne D.
;
Stock, Ruth Maria
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003385644
Saved in:
5
Neglected outcomes of customer satisfaction
Homburg, Christian
;
Luo, Xueming
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003387299
Saved in:
6
How organizational complaint handling: drives customer loyalty : an analysis of the mechanistic and the organic approach
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002897805
Saved in:
7
Führungsverhalten als Einflussgröße der Kundenorientierung von Mitarbeitern: ein dreidimensionales Konzept
Homburg, Christian
;
Stock-Homburg, Ruth
- In:
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung …
,
(pp. 175-201)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002525473
Saved in:
8
The link between salespeople's job satisfaction and customer satisfaction in a business-to-business context : a dyadic analysis
Homburg, Christian
;
Stock-Homburg, Ruth
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002512381
Saved in:
9
Die Kausalanalyse als Instrument zur Messung der Kundenzufriedenheit im Industriegütermarketing
Homburg, Christian
- In:
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen …
,
(pp. 237-264)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299878
Saved in:
10
Führungsverhalten als Einflussgröße der Kundenorientierung von Mitarbeitern : ein dreidimensionales Konzept
Homburg, Christian
;
Stock, Ruth
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001662736
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