Showing 1 - 10 of 5,092
Basierend auf der Erkenntnis, dass Einwohner eine bedeutende Zielgruppe im Rahmen der Markenführung von Städten sind, entwickelt Ayla Rößler ein Modell zur internen, identitätsbasierten Markenführung von Städten. Es wird untersucht, wie Einwohner als wichtige interne Zielgruppe einer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401776
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011955708
The study examines the faculty salary differentials by sex in 13 U.S. business schools by utilizing the salary information from a publicly-accessible database. Through an analysis of variance, with a 2 x 4 x 6 factorial design, the authors investigate the main and interaction effects of gender,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013048178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002191967
Innengerichtetes identitätsbasiertes Markenmanagement als Voraussetzung für die Schaffung starker Marken -- Theoretische Grundlagen zur Entwicklung eines groben Bezugsrahmens für das innengerichtete Markenmanagement -- Explorative Entwicklung eines integrierten Erklärungsmodells für das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516567
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003263445
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607968
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003307188
Regression analysis using panel data for 42 colleges and universities over 14 years suggests that the economics faculty size of universities offering a Ph.D. in economics is determined primarily by the long-run average number of Ph.D. degrees awarded annually; the number of full-time faculty...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003970322
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009009130