Showing 1 - 10 of 1,093
The fashion industry is considered one of the most relevant industries worldwide. At the same time, however, it is … repeatedly accused of irresponsible behavior toward the environment and society. For fashion brands who identify Generation Z as … in Germany, the impact, a) attitude toward responsible fashion consumption and b) environmental concern were analyzed …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014420290
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000608265
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003265368
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003952749
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003235485
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012598486
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000434188
Die Werbeeinstellung gilt als besonders verhaltensprägend und zugleich beeinflussbar durch die werbliche Kommunikation. Damit wird ihr eine zentrale Rolle als Vermittler von Werbewirkung zugesprochen. Allerdings wurde diese Vermittlerrolle bisher nur bei neuen Produkten mit unbekannten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010492251
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001546575